Overlegtopic April 2015
4 posters
Page 3 of 4
Page 3 of 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Overlegtopic April 2015
Nee nog geen plan, eerst maar even afwachten wie we gaan lynchen denk ik.
Star is wel aanwezig inderdaad, maar dat is die altijd wel toch.
Star is wel aanwezig inderdaad, maar dat is die altijd wel toch.
Verdollaars- Posts : 30
Aanwezig wel, maar nu gewoon ook met direct op spelers zitten. Ik wacht tot morgen met mijn stem, maar niet tot het laatste moment. Dat is altijd verdacht.
Tarrastrang- Posts : 83
Ik vrees dat dit een kort potje wordt voor ons wolven. Gaat niet zo goed.
Wil best nu m'n stem uitbrengen maar kan geen goede argumenten bedenken om bijvoorbeeld op Marnix te stemmen.
Wil best nu m'n stem uitbrengen maar kan geen goede argumenten bedenken om bijvoorbeeld op Marnix te stemmen.
Hou je maar afzijdig van dit. Ik ben blijkbaar de enige die zich herrinerd altijd op baksteen te stemmen.
Ik wil hem wel happen. ^^
Ik wil hem wel happen. ^^
Ik geef marnix wel door als hap, maar vrees dat jij dan dood bent. Ik zal zo even stemmen.
Er moeten nog heel wat spelers stemmen waarvan ik niet verwacht dat ze op mij stemmen. Dan moeten ze alleen wel gericht op maximaal twee anderen gaan.
Kijk maar wie je straks pakt. Kan er vrij slecht tegen dat mensen door puur toeval bij mij uitkomen. Had er niet eens bij nagedacht dat Erwin BM was.
Ik snap alleen niet hoe het komt met al die volgers die er direct op zitten. :S
Ik zou niet 1 van hen pakken, zit weinig nuttigs voor je tussen denk ik. Kan nog wel eens een neutrale rol bij zitten.
Ik snap alleen niet hoe het komt met al die volgers die er direct op zitten. :S
Ik zou niet 1 van hen pakken, zit weinig nuttigs voor je tussen denk ik. Kan nog wel eens een neutrale rol bij zitten.
Die mensen die op jou gaan bedoel je? Die niet happen?
Voor het moment denk ik dat dat beter is ja, zitten vooral wat volgers tussen. Evert zou nog kunnen, maar de rest zit weinig nuttigs tussen denk ik. Ik zal voor je het hele topic nog eens doornemen, misschien dat ik ergens een hint kan ontdekken waar ik nu overheen heb gelezen.
Heb de hap voorlopig op star... zo houden of veranderen, jij hebt hier ook nog een stem in want je blijft misschien toch nog leven.
Kies maar, liep me te irriteren aan Star omdat die per ongeluk gelijk heeft.
De meest opvallende posts.
De meest opvallende posts.
Oorspronkelijk gepost door Maikel Kouwenberg[BR]Zijn er nog mensen die denken dat de wolven mogelijk wel de LKS hebben willen happen? Enig idee hoe dat voorkomen zou kunnen zijn? []
Oorspronkelijk gepost door Maikel Kouwenberg[BR]Oorspronkelijk gepost door Jochum van der Star[BR]Oorspronkelijk gepost door Thomas Verbeeck[BR]Wat dan??Oorspronkelijk geplaatst door Brian Lombaerts[BR]Stem Kouwenberg
Zo kunnen we nog iets te weten komen.
Daar gaat ie nog even over nadenken tot 5 minuten voor de volgende deadline[:al]
Beetje jammer dat ik er dan mogelijk uitvlieg door een paar onnozele[|)]
Oorspronkelijk gepost door Tanel Tarabella[BR]Er worden weer enorm nuttige dingen gezegd. Veel geblaat maar weinig wol.
Oorspronkelijk gepost door Peter van den Berg[BR]Kom op Star wederom zwakjes van je. Je bent een beetje softjes als het over Kouwenberg gaat. Waarom zou hij niet kunnen liegen? Hij werd beschuldigd door Baksteen en zegt dat Baksteen aan de slechte kant staat waardoor hij zichzelf enigzins vrijpleit.Oorspronkelijk gepost door Jochum van der Star[BR]Oorspronkelijk gepost door Orlando Lombaerts[BR]Iedereen is er precies al vrij zeker van dat de lijkschouwer de waarheid spreekt?
Zou niet weten waarom hij op dit punt zou liegen? 2 doden, niks duidt op een schot van de jager en beide rollen lijken me ook gewoon mogelijk.
Ik zeg niet dat hij liegt, maar zeer zeker ook niet dat hij de waarheid spreekt over de de rollen. Dat de twee geliefden zijn weet ik dan wel weer zeker, []
Oorspronkelijk gepost door Simon Mignolet[BR]Geen goede optie heb ik geleerd []Oorspronkelijk geplaatst door Peter van den Berg[BR]Die van mij is al klaar dus zou in principe hier wat mensen kunnen aanvallen[)]Oorspronkelijk gepost door Simon Mignolet[BR]Ik verstop mij niet bewust hoor..
Heb gewoon weer een lekkere rol waar ik niks mee kan beginnen [:p]
Marnix, ik voel mij idd een groot deel..
Iemand moet zijn verantwoordelijkheid nemen om zich zo te voelen []
Oorspronkelijk gepost door Giuseppe de Broqueville[BR]Ben wel benieuwd naar iemand als Lukaku..
Wil hem eens uit zijn kot lokken, want heb hem (of ik ben blind ah worden) nog niet vaak zien passeren.
Giuseppe Hint naar Blinde ziener???
Simon groot aandeel, misschien de knoing?
Berg Cupido
Tanel schaapsherder
Kouwenberg onhapbaar.
Simon groot aandeel, misschien de knoing?
Berg Cupido
Tanel schaapsherder
Kouwenberg onhapbaar.
Goed gevonden! wil je nog wisselen dan van hap?
Ik twijfel, Star is wel heel fanatiek. Ben bang dat ik dan te persoonlijk stem gezien hij mij aanvalt. Zou het wel fijn vinden uiteraard, maar voor mij persoonlijk is het het beste als 1 van de mensen die op mij stemt eruit gaat. Maar ik denk dat we nu aan jou moeten denken en wat jou het beste lijkt.
Hij is ook de enige die mij aanvalt dus wil hem er wel uit, maar misschien is dat dan wel weer heel opvallend.
Of weer zo opvallend dat het niet opvallend is.
Ziener eruit. Grote kans dat ik nu wel de lul ben.
Volg maar gewoon, anders valt het op.
Ik zal nog eens wat hints zoeken morgen.
Volg maar gewoon, anders valt het op.
Ik geloof dat jij niet meer te redden bent, zal m'n best daar dus maar niet meer voor doen. Denk eigenlijk ook dat ik snel ga volgen:P
Trouwens ook al 2 burgers dood, een welp zal nu nog wel onwaarschijnlijk zijn.
Weinig kans, of we moeten die ene happen. Naam effe kwijt.
Weinig kans, of we moeten die ene happen. Naam effe kwijt.
Page 3 of 4 • 1, 2, 3, 4
Similar topics
» Overlegtopic November 2014
» Overlegtopic Januari 2015
» Overlegtopic
» Overlegtopic
» Overlegtopic Mei 2014
» Overlegtopic Januari 2015
» Overlegtopic
» Overlegtopic
» Overlegtopic Mei 2014