Overlegtopic Januari 2015
+2
Evertlaleew
Alexboedoll
6 posters
Page 2 of 4
Page 2 of 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Overlegtopic Januari 2015
Uiteraard nog wel even de lynch afwachten.
Deadline
Lynch dag 1: Donderdag 08/01 om 19u30
Deadline
Lynch dag 1: Donderdag 08/01 om 19u30
Alexboedoll- Posts : 18
Ik vind verjans ook wel een goede keuze qua hap " title="Smile" /> qua lynch stem misschien niet teveel afspreken. Kunnen ze ons ook niet linken " title="Smile" />
Evertlaleew- Posts : 22
Het is in ieder geval mooi meegenomen dat ik 'ziek' ben nu. Zo kunnen ze me al zeker niet afrekenen op te weinig actief zijn.
Ik zou ter Meer nemen als hap.. Hij is actiever dan Verjans. Trouwens, niet vergeten dat ik ooit iemand zal moeten converteren!
Ik zou ter Meer nemen als hap.. Hij is actiever dan Verjans. Trouwens, niet vergeten dat ik ooit iemand zal moeten converteren!
Lombellaars- Posts : 80
Ik zou een actieve persoon conventeren. In ieder geval niet de BM of LKS. Die gaan er vroeg of laat toch uit.
Die LKS moet uiteraard niet te veel naar mij gaan wijzen. Anders mag hij er van mij snel uit hoor " title="Smile" />
Ter Meer verdedigt mij tenminste nog.
Op dit moment denken de heren, dat ik een hint heb gegeven naar ' mijn rol' ofwel
er wordt volgens mij gedacht - dat ik de 'oude feeks' ben. Die rol heb ik niet geclaimd noch gehint.
Ik heb slechts een feit benoemd.
Zie hier Breaking News:
Afgelopen nacht zijn de pokken uitgebroken in wakkerdam. Kevin van den Berg en Tanel Tarabella liggen vandaag ziek in bed en zullen niets kunnen posten en ook niet kunnen stemmen deze dag. Ze kunnen er ook niet uitgestemd worden.
Kortom: Er zijn 2 ziek ofwel de pokken lijkt me...dat kan toch maar 1 ding betekenen - de oude feeks zit in het spel.
Ter Meer verdedigt mij tenminste nog.
Op dit moment denken de heren, dat ik een hint heb gegeven naar ' mijn rol' ofwel
er wordt volgens mij gedacht - dat ik de 'oude feeks' ben. Die rol heb ik niet geclaimd noch gehint.
Ik heb slechts een feit benoemd.
Zie hier Breaking News:
Afgelopen nacht zijn de pokken uitgebroken in wakkerdam. Kevin van den Berg en Tanel Tarabella liggen vandaag ziek in bed en zullen niets kunnen posten en ook niet kunnen stemmen deze dag. Ze kunnen er ook niet uitgestemd worden.
Kortom: Er zijn 2 ziek ofwel de pokken lijkt me...dat kan toch maar 1 ding betekenen - de oude feeks zit in het spel.
Last edited by 83 on Thu 8 Jan 2015 - 17:08; edited 2 times in total
Derée claimt de Beul te zijn.
50/50 ofwel het kan zijn dat hij de waarheid spreekt.
Hem idd maar niet happen - gelet op hetgeen hij noemt.
Als hij gaat neemt hij een Nederlander mee, die tot dan toe nog niet heeft gestemd. - hij denkt aan een Nederlandse complot theorie.
1 van de 2 die hij wil meenemen is Scheepers of ondergetekende (Boelm) - dat zijn de 2 Nederlanders die op dat moment nog geen stem hebben uitgebracht.
50/50 ofwel het kan zijn dat hij de waarheid spreekt.
Hem idd maar niet happen - gelet op hetgeen hij noemt.
Als hij gaat neemt hij een Nederlander mee, die tot dan toe nog niet heeft gestemd. - hij denkt aan een Nederlandse complot theorie.
1 van de 2 die hij wil meenemen is Scheepers of ondergetekende (Boelm) - dat zijn de 2 Nederlanders die op dat moment nog geen stem hebben uitgebracht.
Lijkt mij wel dat ie er nog in zit. Ik speel maar vooral zoals ik normaal ook speel in het begin. Beetje de rest volgen. Hopen dat Derée mij snel weer met rust laat
Wel vervelend dat er nog weinig stemmen zijn of stemmen in de zin....velen hebben 1 stem.
Dat is niet gunstig.
PS Verjans heb ik nog steeds niet gezien en Agnew houdt zich ook erg afzijdig.
Dat is niet gunstig.
PS Verjans heb ik nog steeds niet gezien en Agnew houdt zich ook erg afzijdig.
Zoals het er nu voor staat ziet het er niet goed uit...
Zonder enige onderbouwing stemt Verjans op Boelm.
En er volgen meteen meer...
Ik vrees het ergste.
Zonder enige onderbouwing stemt Verjans op Boelm.
En er volgen meteen meer...
Ik vrees het ergste.
laleeuw je moet me nog wel tijdig helpen...
Stemmen op 'Zeegers' qua tussenstand op dit moment...
Stemmen op 'Zeegers' qua tussenstand op dit moment...
Ik denk dat het nog wel goed komt. Als ik jou ineens veilig stel gaan ze daar weer op vallen. De BM zit nog op zeegers. Gewoon gokken op goede afloop. Ben nog wel online tot half acht.
Misschien een idee om Derée te conventeren???
Evertlaleew wrote:Ik denk dat het nog wel goed komt. Als ik jou ineens veilig stel gaan ze daar weer op vallen. De BM zit nog op zeegers. Gewoon gokken op goede afloop. Ben nog wel online tot half acht.
Ik heb mezelf 'veilig' moeten stellen.
Ja, ik weet het een rare actie en zeer verdacht - maar het kon niet anders...
Maar ik verwachte gewoon nog een stem ofwel die van Helleputte.
Ik wist het gewoon zeker en ik kan een boel, maar niet in 8 sec. een post typen om te ontstemmen en te stemmen
ofwel die had ik paraat in word.
Evertlaleew wrote:Misschien een idee om Derée te conventeren???
dat zou wel een goed idee zijn.
Anders Agnew...
Alexboedoll wrote:Evertlaleew wrote:Ik denk dat het nog wel goed komt. Als ik jou ineens veilig stel gaan ze daar weer op vallen. De BM zit nog op zeegers. Gewoon gokken op goede afloop. Ben nog wel online tot half acht.
Ik heb mezelf 'veilig' moeten stellen.
Ja, ik weet het een rare actie en zeer verdacht - maar het kon niet anders...
Maar ik verwachte gewoon nog een stem ofwel die van Helleputte.
Ik wist het gewoon zeker en ik kan een boel, maar niet in 8 sec. een post typen om te ontstemmen en te stemmen
ofwel die had ik paraat in word.
Jouw stem is niet verdacht. Dat is puur om jezelf veilig te stellen. Maar als ik nog had veranderd dan was ik weer in de schijnwerpers gekomen. Ben zelf toch wel echt voor Derée, hij is heerlijk actief en heel erg aan het jagen. " title="Very Happy" />
Ik bedacht me net te laat dat ik mezelf ook met het 'leidingwater' had kunnen redden. " title="Very Happy" />
Converteer idd Derée maar - goed plan.
Converteer idd Derée maar - goed plan.
De beul heeft me gedood...zoals ik had verwacht.
Maar was te laat met het bedenken van mijn leidingwater...
Sorry en s6 verder.
Maar was te laat met het bedenken van mijn leidingwater...
Sorry en s6 verder.
Geeft niet snel een hap verzinnen en derée converteren.
Een idee om Dijck te happen. BM mag nieuwe BM kiezen meende ik en Derée heeft bewezen goed te zijn. Dus er is een kans dat Derée benoemt wordt als BM
Ik heb iig de hap van Dijck door gegeven.
Converteer Alex Agnew maar. Lijkt mij momenteel de beste beslissing. Ik lijk wel schizofreen typ zelf het hele forum vol " title="Razz" />
Ik lig sinds gisterenavond in het ziekenhuis met een longontsteking, dus sorry dat ik weinig inbreng heb nu.
Geen hap deze keer, heb je Dijck doorgegeven?
Geen hap deze keer, heb je Dijck doorgegeven?
Ja ik had een pm gestuurd met Dijck dus het volgende kan gebeurt zijn:
Heks
Zij kan twee buitengewoon potente toverdrankjes brouwen:
•één levenselixer, waarmee een net gehapte speler gered kan worden;
•één giftig drankje, waarmee een speler ´s nachts vermoord kan worden.
De heks mag beide toverdranken in dezelfde nacht toedienen. Zij mag de toverdranken niet aan dezelfde speler geven. Dit kan betekenen, dat er de volgende morgen géén, één of twee doden te betreuren zijn. De heks mag de drankjes zelf innemen, en zichzelf dus helen.
De heks krijgt elke nacht de kans om haar drankjes te gebruiken. De spelleider zal aangeven wie vermoord wordt en zal de vraag stellen of de heks haar drankjes wil gebruiken.
Johnny
Johnny is een stoere burger. Wanneer Johnny ´s nachts door de wolven wordt aangevallen, zal hij die nacht niet sterven;
maar wel de daaropvolgende nacht.
Als dit het geval is hebben we de volgende nacht twee doden.
Shamaan
Net als de Ziener mag de Shamaan elke nacht een andere bewoner bekijken. Bij het ochtendgloren verneemt hij of zij de rol van deze bewoner. De Shamaan heult echter samen met de Weerwolven. Als alleen de Weerwolven en de Shamaan over zijn, winnen de Weerwolven en de Shamaan. Als alle Weerwolven zijn overleden, overlijd ook de Shamaan, tenzij hij of zij een geliefde is.
De Weerwolven en de Shamaan weten aan het begin van het spel niet van elkaar wie ze zijn. De Weerwolven kunnen de Shamaan niet vermoorden. Als ze hem ’s nachts als slachtoffer kiezen, gebeurt er niets.
Als de Shamaan ontdekt wie de weerwolven zijn, mag hij ze niet achter de schermen contacteren!
Of Dijck is een shamaan, dan zouden er twee shamanen zijn of de lks heeft bewust shamaan doorgegeven. Waarom zou ik niet weten.
Een Engel zie ik niet tussen de rollen staan dus dat kan niet het geval zijn. Zou jij dan iemand willen converteren. Want dan heb ik iets meer input op het forum.
Heks
Zij kan twee buitengewoon potente toverdrankjes brouwen:
•één levenselixer, waarmee een net gehapte speler gered kan worden;
•één giftig drankje, waarmee een speler ´s nachts vermoord kan worden.
De heks mag beide toverdranken in dezelfde nacht toedienen. Zij mag de toverdranken niet aan dezelfde speler geven. Dit kan betekenen, dat er de volgende morgen géén, één of twee doden te betreuren zijn. De heks mag de drankjes zelf innemen, en zichzelf dus helen.
De heks krijgt elke nacht de kans om haar drankjes te gebruiken. De spelleider zal aangeven wie vermoord wordt en zal de vraag stellen of de heks haar drankjes wil gebruiken.
Johnny
Johnny is een stoere burger. Wanneer Johnny ´s nachts door de wolven wordt aangevallen, zal hij die nacht niet sterven;
maar wel de daaropvolgende nacht.
Als dit het geval is hebben we de volgende nacht twee doden.
Shamaan
Net als de Ziener mag de Shamaan elke nacht een andere bewoner bekijken. Bij het ochtendgloren verneemt hij of zij de rol van deze bewoner. De Shamaan heult echter samen met de Weerwolven. Als alleen de Weerwolven en de Shamaan over zijn, winnen de Weerwolven en de Shamaan. Als alle Weerwolven zijn overleden, overlijd ook de Shamaan, tenzij hij of zij een geliefde is.
De Weerwolven en de Shamaan weten aan het begin van het spel niet van elkaar wie ze zijn. De Weerwolven kunnen de Shamaan niet vermoorden. Als ze hem ’s nachts als slachtoffer kiezen, gebeurt er niets.
Als de Shamaan ontdekt wie de weerwolven zijn, mag hij ze niet achter de schermen contacteren!
Of Dijck is een shamaan, dan zouden er twee shamanen zijn of de lks heeft bewust shamaan doorgegeven. Waarom zou ik niet weten.
Een Engel zie ik niet tussen de rollen staan dus dat kan niet het geval zijn. Zou jij dan iemand willen converteren. Want dan heb ik iets meer input op het forum.
Zeg maar wie je wenst dat ik converteer?
Doe Derée maar, ik kan wel een actieve mee denkende wolf gebruiken. Hij is zeker geen welp. Ben bang dat we anders per ongeluk een welp gaan converteren
Page 2 of 4 • 1, 2, 3, 4
Similar topics
» Overlegtopic November 2014
» Overlegtopic April 2015
» Overlegtopic
» Overlegtopic
» Overlegtopic Mei 2014
» Overlegtopic April 2015
» Overlegtopic
» Overlegtopic
» Overlegtopic Mei 2014