Overlegtopic Januari 2015
+2
Evertlaleew
Alexboedoll
6 posters
Page 4 of 4
Page 4 of 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Overlegtopic Januari 2015
Kga Johnny claimen indien nodig!! ik hoop het niet, is oncontroleerbaar en er zouden er gerust twee van kunnen inzitten.. " title="Smile" />
Aglombans- Posts : 23
Jawel ... alleen is Ter Meer (Kouwtmeer) nog niet aangemeld hier ...
RubenCalle- Admin
Ok.
Ter Meer, wat was uw oorspronkelijke rol nu? Ik heb de vorige nacht Lombaerts willen happen maar deze is helaas niet doorgegaan.
Ter Meer, wat was uw oorspronkelijke rol nu? Ik heb de vorige nacht Lombaerts willen happen maar deze is helaas niet doorgegaan.
Lombellaars- Posts : 80
En de reden dat ik jou converteer is omdat je iets te dicht bij me kwam. En nadat Verjans nu dood is bleef ik toch nog alleen over.
Ik was aan het winnen. En nu sta ik er ineens vrij kansloos voor. Lekker dit. Eens kijken wat we er nog van kunnen maken.
We zijn dus nog met 11 in totaal, waarvan wij twee slecht en nog één, wellicht twee neutrale rollen. Dus waarschijnlijk 8 goede?
Mijn oorspronkelijke rol was Mythomaan. Ik ben gewoon eerlijk geweest.
Dus Kouwenberg is neutraal of goed. Hoogstwaarschijnlijk homofoob, want als hij ziener was zou hij niet zo lang op Deree door blijven gaan vermoed ik.
Verder slecht nieuws (voor ons als wolven, niet voor mij persoonlijk). Ik ga morgenmiddag op trainingskamp naar Gran Canaria.
Dus dan ben ik wat minder actief. Het beste voor mij als geconverteerde wolf zou zijn als Kouwenberg gelyncht wordt, dat bevestigd mijn rol.
Daarnaast zal ik vanavond nog eens goed terug kijken wie en wat.
We zijn dus nog met 11 in totaal, waarvan wij twee slecht en nog één, wellicht twee neutrale rollen. Dus waarschijnlijk 8 goede?
Mijn oorspronkelijke rol was Mythomaan. Ik ben gewoon eerlijk geweest.
Dus Kouwenberg is neutraal of goed. Hoogstwaarschijnlijk homofoob, want als hij ziener was zou hij niet zo lang op Deree door blijven gaan vermoed ik.
Verder slecht nieuws (voor ons als wolven, niet voor mij persoonlijk). Ik ga morgenmiddag op trainingskamp naar Gran Canaria.
Dus dan ben ik wat minder actief. Het beste voor mij als geconverteerde wolf zou zijn als Kouwenberg gelyncht wordt, dat bevestigd mijn rol.
Daarnaast zal ik vanavond nog eens goed terug kijken wie en wat.
Kouwtmee- Posts : 6
In orde.
Men excuses! Het is inderdaad vrij kansloos geworden, mede doordat de burgers echt heel veel meeval hadden de eerste dagen bij hun lynches.
Ik zal het waarschijnlijk ook niet lang meer uithouden, maar als we misschien Kouwenberg happen kan jij wel als een goede verklaard worden.
Men excuses! Het is inderdaad vrij kansloos geworden, mede doordat de burgers echt heel veel meeval hadden de eerste dagen bij hun lynches.
Ik zal het waarschijnlijk ook niet lang meer uithouden, maar als we misschien Kouwenberg happen kan jij wel als een goede verklaard worden.
Ondertussen is ook duidelijk geworden dat Lombaerts gered is door Van Assche.
Met welke reden heb je Lombaerts gehapt? Die stond toch niet echt op veilig?
Maar Van Assche duidelijk dus heks. Ben benieuwd wie het slachtoffer zal zijn van zijn dodendrankje.
Mogelijkerwijs geen slecht idee om hem direct te happen, want dan ben je er vanaf terwijl hij nu duidelijk op zeer veilig staat.
Maar Van Assche duidelijk dus heks. Ben benieuwd wie het slachtoffer zal zijn van zijn dodendrankje.
Mogelijkerwijs geen slecht idee om hem direct te happen, want dan ben je er vanaf terwijl hij nu duidelijk op zeer veilig staat.
Chef, het is echt een puinhoop:
Dit is wat we zeker weten.
Deelnemers:
1. Dennis Dijck Heks, geliefde, gemarkeerd
2. Franz Praet Zandmannetje
3. Rik Derée Beul, gemarkeerd?
4. Quincy Laloux Oude feeks,
5. Stan Verjans Welp
6. Boris Helleputte Burger, geliefde, gemarkeerd
7. Joep Kouwenberg Homofoob? 100% zeker niet de ziener.
8. William Ter Meer Mythomaan ->
Geconverteerde
9. Collins Boelm Ketter
10. Werner De Leeuw Weerwolf
11. Kevin van den Berg Lycantroop
12. Brian Lombaerts
13. Björn Zeegers Sjamaan
14. Evert Van Assche Valse Engel ->
Heks
15. Tanel Tarabella Conversieweerwolf
16. Onjo Baars Priester
17. Mike Moonen gemarkeerd? (LKS)
18. Edwin Vandenbergh grafrover
19. Maxim Doll
20. Alex Agnew (BM)
Rollen in het spel:
Burger Luca
Ziener ?
Heks Dijck, nu Van Assch
Cupido ?
Lycantroop Van den Berg
Johnny ?
Beul Deree
Oude Feeks Laloux
Priester Baars
Valse Engel Van Assche
Weerwolf De Leeuw
Shamaan Zeegers
Conversiewolf Tarabella
Ketter Boelm
Welp Welp
Zandmannetje Praet
Dief Boelm
Homofoob Kouwenberg
Grafrover Vandenbergh
Mythomaan Ter Meer
Wethouder ?
------------
Op veilig staan: Deree, Van Assche, Lombaerts. Kom je alleen nog met een hap vanaf, vanaf nu altijd goed om deze te happen. Al wil je het liefst de ziener zsm uitschakelen.
Ik sta redelijk veilig denk ik.
Moonen, Doll en Agnew zou ik moeten terug lezen voor hints. Ook via stemgedrag is de ziener eventueel terug te vinden. Wie zit vaak goed?
Moonen verwacht ik eigenlijk de cupido te zijn, al zou die rol ook bij Agnew of Lombaerts passen vanwege de mensen die gekoppeld zijn.
Kouwenberg staat in de gevarenzone door zijn speelstijl.
Die gaat sowieso een keer de lynch worden. Als je zijn lynch wil bespoedigen dan hap je Deree als eerste. Als Kouwenberg er nu aan gaat hap je Van Assche, tenzij je de ziener denkt gevonden te hebben.
Ik geloof dat ten tijde van Dijck al uitgezocht was dat de heks zijn drankje sowieso gebruikt ook al wordt die gehapt.
Hoe nu verder:
Als je Lombaerts niet op veilig had gezet door die te happen met Van Assche als nieuwe heks dan was hij een goed lynchdoelwit geweest.
Nu is Kouwenberg het handigste doelwit voor de lynch. Als hij doodgaat door alles behalve een hap sta ik veilig. Als we hem happen krijg ik waarschijnlijk gedonder.
Plus de burgers staan ver voor, dus een neutrale rol in plaats van een slechte moet kunnen.
------
Nu eerst even tas inpakken en dan ga ik kijken of ik nog even wat terug lees.
Ps. ik verwacht dat deze post straks door mensen met veel plezier gelezen gaat worden, maar ik was totaal niet bezig met de ziener of cupido vinden. Moest gewoon de bad guys hebben.
Deelnemers:
1. Dennis Dijck Heks, geliefde, gemarkeerd
5. Stan Verjans Welp
7. Joep Kouwenberg Homofoob? 100% zeker niet de ziener.
Geconverteerde
9. Collins Boelm Ketter
12. Brian Lombaerts
Heks
16. Onjo Baars Priester
17. Mike Moonen gemarkeerd? (LKS)
19. Maxim Doll
20. Alex Agnew (BM)
Rollen in het spel:
Burger Luca
Ziener ?
Heks Dijck, nu Van Assch
Cupido ?
Lycantroop Van den Berg
Johnny ?
Beul Deree
Oude Feeks Laloux
Priester Baars
Valse Engel Van Assche
Weerwolf De Leeuw
Shamaan Zeegers
Conversiewolf Tarabella
Ketter Boelm
Welp Welp
Zandmannetje Praet
Dief Boelm
Homofoob Kouwenberg
Grafrover Vandenbergh
Mythomaan Ter Meer
Wethouder ?
------------
Op veilig staan: Deree, Van Assche, Lombaerts. Kom je alleen nog met een hap vanaf, vanaf nu altijd goed om deze te happen. Al wil je het liefst de ziener zsm uitschakelen.
Ik sta redelijk veilig denk ik.
Moonen, Doll en Agnew zou ik moeten terug lezen voor hints. Ook via stemgedrag is de ziener eventueel terug te vinden. Wie zit vaak goed?
Moonen verwacht ik eigenlijk de cupido te zijn, al zou die rol ook bij Agnew of Lombaerts passen vanwege de mensen die gekoppeld zijn.
Kouwenberg staat in de gevarenzone door zijn speelstijl.
Die gaat sowieso een keer de lynch worden. Als je zijn lynch wil bespoedigen dan hap je Deree als eerste. Als Kouwenberg er nu aan gaat hap je Van Assche, tenzij je de ziener denkt gevonden te hebben.
Ik geloof dat ten tijde van Dijck al uitgezocht was dat de heks zijn drankje sowieso gebruikt ook al wordt die gehapt.
Hoe nu verder:
Als je Lombaerts niet op veilig had gezet door die te happen met Van Assche als nieuwe heks dan was hij een goed lynchdoelwit geweest.
Nu is Kouwenberg het handigste doelwit voor de lynch. Als hij doodgaat door alles behalve een hap sta ik veilig. Als we hem happen krijg ik waarschijnlijk gedonder.
Plus de burgers staan ver voor, dus een neutrale rol in plaats van een slechte moet kunnen.
------
Nu eerst even tas inpakken en dan ga ik kijken of ik nog even wat terug lees.
Ps. ik verwacht dat deze post straks door mensen met veel plezier gelezen gaat worden, maar ik was totaal niet bezig met de ziener of cupido vinden. Moest gewoon de bad guys hebben.
Helemaal een overzicht gemaakt. Maakt Agnew het even een kwartiertje later af.
Hoe nu verder: Nou ik ga hoogstwaarschijnlijk één rondje dagje zonder jou verder en dan lig ik eruit, want Lombaerts heeft zijn drankje nog en zal Agnew redden waardoor Agnew mij of Deree kan bekijken en zo kan zeggen welke eruit moet. De enige manier waarop ik mogelijk nog een dagje verder kom is als Agnew niet mij bekijkt en eventueel zou geloven dat er iemand anders dan ik geconverteerd is, maar acht de kans daarop nihil.
Kouwtmee wrote:Chef, het is echt een kansloze puinhoop:
Deelnemers:
1. Dennis Dijck Heks #1, geliefde, gemarkeerd
5. Stan Verjans Welp
7. Joep Kouwenberg Homofoob
Geconverteerde
9. Collins Boelm Ketter
12. Brian Lombaerts Heks #3
Heks #2
16. Onjo Baars Priester
17. Mike Moonen Cupido, gemarkeerd? (LKS)
19. Maxim Doll Johnny
20. Alex Agnew Ziener (BM)
Rollen in het spel:
Burger Luca
Ziener Agnew
Heks Dijck, nu Van Assch
Cupido Moonen
Lycantroop Van den Berg
Johnny Doll
Beul Deree
Oude Feeks Laloux
Priester Baars
Valse Engel Van Assche
Weerwolf De Leeuw
Shamaan Zeegers
Conversiewolf Tarabella
Ketter Boelm
Welp Welp
Zandmannetje Praet
Dief Boelm
Homofoob Kouwenberg
Grafrover Vandenbergh
Mythomaan Ter Meer
Wethouder Lombaerts
Hoe nu verder: Nou ik ga hoogstwaarschijnlijk één rondje dagje zonder jou verder en dan lig ik eruit, want Lombaerts heeft zijn drankje nog en zal Agnew redden waardoor Agnew mij of Deree kan bekijken en zo kan zeggen welke eruit moet. De enige manier waarop ik mogelijk nog een dagje verder kom is als Agnew niet mij bekijkt en eventueel zou geloven dat er iemand anders dan ik geconverteerd is, maar acht de kans daarop nihil.
Oké, ik heb waarschijnlijk net iets te lang gedaan over die post op FS. Als ik Calle zijn berichtje had gezien had ik het net iets anders geformuleerd.
Wat je nu moet doen is burger claimen. Vermeld iets van dat Luca anders de enige burger is, terwijl de rest allemaal een speciale rol heeft, dat zou gek zijn.
Vervolgens claim je dan dat je verwacht dat de Lycantroop dan ook een valse claim is en dat je daarom op Van den Berg stemt. Zo kan je een eventuele overwinning nog met de burgers mee vieren.
Als jij namelijk niet gelyncht wordt, terwijl ik wel erop heb gewezen dat je nog je conversie deze nacht hebt kunnen doen, kan ik daar straks dan nog een keer op wijzen en staat iedereen onder verdenking voor de conversie. " title="Very Happy" />
Wat je nu moet doen is burger claimen. Vermeld iets van dat Luca anders de enige burger is, terwijl de rest allemaal een speciale rol heeft, dat zou gek zijn.
Vervolgens claim je dan dat je verwacht dat de Lycantroop dan ook een valse claim is en dat je daarom op Van den Berg stemt. Zo kan je een eventuele overwinning nog met de burgers mee vieren.
Als jij namelijk niet gelyncht wordt, terwijl ik wel erop heb gewezen dat je nog je conversie deze nacht hebt kunnen doen, kan ik daar straks dan nog een keer op wijzen en staat iedereen onder verdenking voor de conversie. " title="Very Happy" />
AH kut. Ik had dus toch beter Agnew gehapt. Ik zal me dan maar eens verdedigen.
Succes nog! Het is over and out voor mij. De burgers hebben teveel geluk gehad in het begin van het spel waardoor de spanning er hier al snel van af was.
Als ik nog niet dood ben zou ik graag Agnew happen.
Page 4 of 4 • 1, 2, 3, 4
Similar topics
» Overlegtopic November 2014
» Overlegtopic April 2015
» Overlegtopic
» Overlegtopic
» Overlegtopic Mei 2014
» Overlegtopic April 2015
» Overlegtopic
» Overlegtopic
» Overlegtopic Mei 2014