Overlegtopic Mei 2015
4 posters
Page 1 of 5
Page 1 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Overlegtopic Mei 2015
Hier kunnen de vampieren terecht.
Om je conversieslachtoffer door te sturen of slachtoffer dat je aanvalt dient een pm naar mij (Cameron Calle) gestuurd te worden. Er best ook bijvermelden of het voor conversie is om voor aan te vallen. Jullie mogen zoveel van gedachte veranderen & zoveel mails sturen als jullie willen. Uiteindelijk zal de laatste mail voor de deadline tellen.
Momenteel hier:
Thomasville = Giuseppe de broqueville (Dracula)
Om je conversieslachtoffer door te sturen of slachtoffer dat je aanvalt dient een pm naar mij (Cameron Calle) gestuurd te worden. Er best ook bijvermelden of het voor conversie is om voor aan te vallen. Jullie mogen zoveel van gedachte veranderen & zoveel mails sturen als jullie willen. Uiteindelijk zal de laatste mail voor de deadline tellen.
Momenteel hier:
Thomasville = Giuseppe de broqueville (Dracula)
RubenCalle- Admin
Re: Overlegtopic Mei 2015
Dollepraatspot = Franz Praet
Komt je zo snel mogelijk vervoegen.
Komt je zo snel mogelijk vervoegen.
RubenCalle- Admin
Wiiiiiii...welke rol had jij eigenlijk?
Thomasville- Posts : 59
Trouwens..heb in nacht 1 getracht Lukaku te converteren, maar dat is mislukt..
Nu moeten we dus overleggen wie we gaan bijten de komende nacht..enig idee al?
Nu moeten we dus overleggen wie we gaan bijten de komende nacht..enig idee al?
ik was dief en ik kon kiezen tussen saaie koning en uitdaging fluitspeler
1e nacht baars en lukaku betoverd, maar enkel baars is gelukt. Dus ofwel yeti ofwel is lukaku een slet of andere nachtlopende rol die niet thuis is
1e nacht baars en lukaku betoverd, maar enkel baars is gelukt. Dus ofwel yeti ofwel is lukaku een slet of andere nachtlopende rol die niet thuis is
Dollepraatspot- Posts : 58
Ja..Lukaku zal zoiets wel zijn..bij mij ook mislukt..wel "stom" dat er iemand al begint te roepen dat zijn betovering over is
Ik heb u eigenlijk gekozen omdat mensen jou vaak veilig zetten en je vaak best lang meegaat..
Ik heb u eigenlijk gekozen omdat mensen jou vaak veilig zetten en je vaak best lang meegaat..
Voor de komende nacht mogen we enkel iemand bijten..
Ideetje?
Ben dadelijk weg en ben pas deze avond terug..nog om af te spreken: wie stuurt mailtje naar Calle? Niet dat we dubbel liggen sruren ..
Ideetje?
Ben dadelijk weg en ben pas deze avond terug..nog om af te spreken: wie stuurt mailtje naar Calle? Niet dat we dubbel liggen sruren ..
vorige spellen nochtans niet zo veilig door over mijn real life te praten :p
Ik zou mss marnix eruit kegelen? (die heeft nog niks tegen mij gezegd dus ik ben daar safe voor :p )
en dan luca proberen te converteren ? of nen hollander om de evenwicht :p
Ik zou mss marnix eruit kegelen? (die heeft nog niks tegen mij gezegd dus ik ben daar safe voor :p )
en dan luca proberen te converteren ? of nen hollander om de evenwicht :p
Ja, misschien wel..
Je mag altijd sturen om Star te vermoorden.. Ga dadelijk nog eens terugzien op wie Star eerste keer gestemd heeft, kans is klein dat hij 2 keer naen de ziener is, maar moest het zo zijn is het ook altijd fijn om hem erbij te hebben...
Weet ondertussen ook waarom ik Lukaku niet kon converteren..
Anders idd Star bijten en dan Luca converteren..
Star heeft ook niks tegen mij, dus de link naar mij en u zal niet snel gelegd worden denk ik..
Dadelijk nog eens zien op wie Star gestemd heeft in de eerste dag..
Je mag altijd sturen om Star te vermoorden.. Ga dadelijk nog eens terugzien op wie Star eerste keer gestemd heeft, kans is klein dat hij 2 keer naen de ziener is, maar moest het zo zijn is het ook altijd fijn om hem erbij te hebben...
Weet ondertussen ook waarom ik Lukaku niet kon converteren..
Anders idd Star bijten en dan Luca converteren..
Star heeft ook niks tegen mij, dus de link naar mij en u zal niet snel gelegd worden denk ik..
Dadelijk nog eens zien op wie Star gestemd heeft in de eerste dag..
Wel grappig hoe het iedereen bezighoudt...
Baksteen net wel grappig: geen conversie geweest vd wolven, klopt, maar wel een poging hehe..
Ik hou er mij nog wel even buiten :p
Baksteen net wel grappig: geen conversie geweest vd wolven, klopt, maar wel een poging hehe..
Ik hou er mij nog wel even buiten :p
Baksteen is best wel grappig
Kan even geen posten quoten, maar zal het sevves thuis eens doen
Kan even geen posten quoten, maar zal het sevves thuis eens doen
Laatste post van Baksteen
Als een conversie mislukt, hebben ze pech en moeten ze gewoon weer 2 nachten wachten vind ik
Maar goed, je verwacht inderdaad dat de Dracula de eerste nacht iemand converteert. Echter uit de informatie die ik heb, is het enige logische verhaal dat ik nog kan bedenken dat de Dracula heeft aangevallen de eerste nacht. Dat zou natuurlijk hartstikke lomp zijn, maar past wel precies bij een bepaald iemand die al tig keer heeft laten blijken niet op de hoogte te zijn van alle rollen.
(Ben benieuwd wie hij ziet in de rol van vampier, wrs waar hij op zal stemmen).
Als een conversie mislukt, hebben ze pech en moeten ze gewoon weer 2 nachten wachten vind ik
Maar goed, je verwacht inderdaad dat de Dracula de eerste nacht iemand converteert. Echter uit de informatie die ik heb, is het enige logische verhaal dat ik nog kan bedenken dat de Dracula heeft aangevallen de eerste nacht. Dat zou natuurlijk hartstikke lomp zijn, maar past wel precies bij een bepaald iemand die al tig keer heeft laten blijken niet op de hoogte te zijn van alle rollen.
(Ben benieuwd wie hij ziet in de rol van vampier, wrs waar hij op zal stemmen).
ja er zijn zo 3 a 4 mensen die serieus aant discussieren zijn, en de rest doet bijna niks :p
Dus jou voorstel is dus om Star te bijten de komende nacht en dan nacht 3 Helleputte te converteren?
Ben alleen op mijn hoede voor hem.. krijgt het verwijt dat hij te passief is..
Kouwenberg (is toch de jager, dacht ik) zou ik momenteel gewoon laten waar hij zit, want hem nu converteren zou echt dom zijn
Moet ik al PM'en naar Calle met Nacht 2: Star bijten en Nacht 3: Helleputte converteren?
Kouwenberg (is toch de jager, dacht ik) zou ik momenteel gewoon laten waar hij zit, want hem nu converteren zou echt dom zijn
Moet ik al PM'en naar Calle met Nacht 2: Star bijten en Nacht 3: Helleputte converteren?
Bedoel dus, Nacht 3 Star en Nacht 4 HelleputteThomasville wrote:Dus jou voorstel is dus om Star te bijten de komende nacht en dan nacht 3 Helleputte te converteren?
ja luca is idd wat afwezig, mss dan eerder marnix proberen te converteren (die vindt ons btw afwezig maar stelt zich daar minder vragen bij als bij anderen )
ik denk btw dat boelm de yeti zou kunnen zijn met haar laatste posts over grunn (dialect voor groningen) en dan nog wat over het weer
voor wie proberen te doden eig niet echt een idee
Goede stem op Baars
Helleputte zou ik willen converteren in de 4e nacht..
Star ben ik niet helemaal van overtuigd om te lynchen, maar we kunnen proberen eh..
Baars zou ik nog even laten, want anders gaan ze misschien snel linken met jou
Zal ik naar Calle de naam van Star doorsturen om te bijten dan?
Helleputte zou ik willen converteren in de 4e nacht..
Star ben ik niet helemaal van overtuigd om te lynchen, maar we kunnen proberen eh..
Baars zou ik nog even laten, want anders gaan ze misschien snel linken met jou
Zal ik naar Calle de naam van Star doorsturen om te bijten dan?
Ik ga toch voor onze LKS
Kan mij wel vinden in de theorie om te kijken of Baksteen al dan niet goed is.. dan weten ze ook meteen wat er gebeurt is in nacht 1
Wel stom dat ik eerst Kouwenberg stem ipv Baksteen.. ben goed ah volgen precies
Kan mij wel vinden in de theorie om te kijken of Baksteen al dan niet goed is.. dan weten ze ook meteen wat er gebeurt is in nacht 1
Wel stom dat ik eerst Kouwenberg stem ipv Baksteen.. ben goed ah volgen precies
Even om het duidelijk te maken.. ben aan het zoeken naar eventueel een ziener die toevallig in nacht 1 een slechte heeft gekozen (zoals Star vorig potje).
Lynch Dag 1:
11 Agnew (Baksteen, Bontekoning, Vandenbergh, Broekhuizen, Baars, Broqueville, Dijck, Van Assche, Ter Meer, Lombaerts, Boelm)
7 Dijck (Loos, Helleputte, Bierenbroodspot, Lukaku, Agnew, Praet, Tarabella)
3 Loos (Kouwenberg, De Leeuw, Doll)
1 Boelm (VD Star)
2 Blanco (Moonen, van den Berg)
Lynch Dag 1:
11 Agnew (Baksteen, Bontekoning, Vandenbergh, Broekhuizen, Baars, Broqueville, Dijck, Van Assche, Ter Meer, Lombaerts, Boelm)
7 Dijck (Loos, Helleputte, Bierenbroodspot, Lukaku, Agnew, Praet, Tarabella)
3 Loos (Kouwenberg, De Leeuw, Doll)
1 Boelm (VD Star)
2 Blanco (Moonen, van den Berg)
Star gaat net als in lynch 1 voor Boelm..
De Leeuw en Doll gaan 2 keer naeen voor Loos..
Valt me even op..
De Leeuw en Doll gaan 2 keer naeen voor Loos..
Valt me even op..
Heb gekozen voor Van den Berg, als dat goed is..
Als je niet akkoord bent, stuur zelf dan maar naar Calle met Star ofzo
Van den Berg komt niet veel zeggen en ligt totaal niet onder vuur. Link naar ons zal dan wel niet gelegd worden..
Als je niet akkoord bent, stuur zelf dan maar naar Calle met Star ofzo
Van den Berg komt niet veel zeggen en ligt totaal niet onder vuur. Link naar ons zal dan wel niet gelegd worden..
Page 1 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
» Overlegtopic April 2015
» Overlegtopic Januari 2015
» Overlegtopic
» Overlegtopic
» Overlegtopic Mei 2014
» Overlegtopic Januari 2015
» Overlegtopic
» Overlegtopic
» Overlegtopic Mei 2014