Overlegtopic Mei 2015
4 posters
Page 5 of 5
Page 5 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Overlegtopic Mei 2015
Ik zou trouwens een Lukaku-stemmer doorgeven voor de aanval. De kans was redelijk groot dat Lukaku gewoon slet was. Voor de wolven is dat een handige rol om met de lynch eruit te krijgen, omdat het 's nachts wat moeilijker gaat. 'T is alleen dat jij daar net tussen staat.
Blijven over Van Assche en Vandenbergh. De eerste is al mijn mikpunt voor de lynch, de andere is misschien handig voor onze aanval. Zeg het maar.
Dan kunnen Kouwenberg en Helleputte enerzijds en Marnix anderzijds het zelf lekker gaan uitvechten.
Blijven over Van Assche en Vandenbergh. De eerste is al mijn mikpunt voor de lynch, de andere is misschien handig voor onze aanval. Zeg het maar.
Dan kunnen Kouwenberg en Helleputte enerzijds en Marnix anderzijds het zelf lekker gaan uitvechten.
Blueking- Posts : 119
Oh, wacht. Vandenbergh is al dood. Leeft Van den Berg nog wel? Ja, dus (even snel opgezocht). Verwarrend die gelijkende namen.
Van den Berg lijkt niet bij het kamp Helleputte te horen, net als Tarabella en Marnix. Kouwenberg hoort daar dus wel bij.
Groep 1
Van den Berg
Tarabella
Marnix v/d Star
Groep 2
Helleputte
Kouwenberg
Blijven over:
Van Assche
Baars (lijkt me goed)
Lombaerts
Doll
Broekhuizen
Dave de Leeuw
Zowel Marnix, Tarabella als Van den Berg hebben dag drie op Lombaerts gestemd. Die kan wellicht in kamp 2 dan. Ook Broekhuizen is contra Lombaerts. De Leeuw jaagt weer op Kouwenberg, dus die kan net als Broekhuizen ook bij het eerste kamp horen. Doll stemt vandaag ook op Helleputte.
Dan zouden de kampen er dus zo uitzien:
Groep 1
Van den Berg
Tarabella
Marnix v/d Star
Broekhuizen
De Leeuw
Doll
Groep 2
Helleputte
Kouwenberg
Lombaerts
Ik denk dat Van Assche ook bij het tweede kamp hoort. Welk kamp tot de wolven behoort weet ik niet zeker, maar mijn gevoel neigt toch sterk naar het tweede.
Van den Berg lijkt niet bij het kamp Helleputte te horen, net als Tarabella en Marnix. Kouwenberg hoort daar dus wel bij.
Groep 1
Van den Berg
Tarabella
Marnix v/d Star
Groep 2
Helleputte
Kouwenberg
Blijven over:
Van Assche
Baars (lijkt me goed)
Lombaerts
Doll
Broekhuizen
Dave de Leeuw
Zowel Marnix, Tarabella als Van den Berg hebben dag drie op Lombaerts gestemd. Die kan wellicht in kamp 2 dan. Ook Broekhuizen is contra Lombaerts. De Leeuw jaagt weer op Kouwenberg, dus die kan net als Broekhuizen ook bij het eerste kamp horen. Doll stemt vandaag ook op Helleputte.
Dan zouden de kampen er dus zo uitzien:
Groep 1
Van den Berg
Tarabella
Marnix v/d Star
Broekhuizen
De Leeuw
Doll
Groep 2
Helleputte
Kouwenberg
Lombaerts
Ik denk dat Van Assche ook bij het tweede kamp hoort. Welk kamp tot de wolven behoort weet ik niet zeker, maar mijn gevoel neigt toch sterk naar het tweede.
Goh ja, maar ik heb wel altijd duidelijk aangegeven dat ik de rol van Lukaku doorhad, maar toch op hem stemde omdat ik dacht dat hij geconverteerd werd
Van Assche aanvallen dan de komende nacht? Als hij een weerwolf is, dan gaat hij onmiddellijk dood..
Zoniet, dan weten we wel dat Van Assche ook nog goed is natuurlijk..
Helleputte heeft nu al wat stemmen, misschien dat ik die van mij nog wel wissel naar hem..
Over Star ben ik niet helemaal uit wat hij nu (nog) is. Had door toen Lukaku hem als geen wolf zette, dat hij de slet was (dacht dat hij doodging als hij bij een wolf zou slapen).
Maar of die nu nog goed is..?
Van Assche aanvallen dan de komende nacht? Als hij een weerwolf is, dan gaat hij onmiddellijk dood..
Zoniet, dan weten we wel dat Van Assche ook nog goed is natuurlijk..
Helleputte heeft nu al wat stemmen, misschien dat ik die van mij nog wel wissel naar hem..
Over Star ben ik niet helemaal uit wat hij nu (nog) is. Had door toen Lukaku hem als geen wolf zette, dat hij de slet was (dacht dat hij doodging als hij bij een wolf zou slapen).
Maar of die nu nog goed is..?
Thomasville- Posts : 59
Dat eerste heb ik gelezen ja, meermalen nu zelfs haha. Je bent goed in herhalingen dit potje. Wat dat betreft goed dat je me geconverteerd hebt, want ik had je eerder vroeger dan later het vuur aan de schenen willen leggen.
Doe maar niet Van Assche, omdat ik nu steeds op hem stem. Daarmee maken we mij toch een beetje verdacht dan, denk ik. Dan liever Lombaerts. Kunnen we altijd nog zeggen dat Broekhuizen Dracula moet zijn, mocht het zover komen.
Star speelt inderdaad vaag, maar daar heeft hij nu vooral zichzelf mee. Ik bemoei me er maar niet te veel achteraan.
Doe maar niet Van Assche, omdat ik nu steeds op hem stem. Daarmee maken we mij toch een beetje verdacht dan, denk ik. Dan liever Lombaerts. Kunnen we altijd nog zeggen dat Broekhuizen Dracula moet zijn, mocht het zover komen.
Star speelt inderdaad vaag, maar daar heeft hij nu vooral zichzelf mee. Ik bemoei me er maar niet te veel achteraan.
Het punt is wel dat Tarabella tot het eerste kamp behoort. Dat is toch wel voor 99% de tweede zielsverwant en moet dus wel goed zijn. Vandaar dat ik alle spelers uit kamp 1 in zekere zin goed acht. Maar wellicht dat de wolven een goed spel spelen.
Juist...
Dan zal ik Lombaerts alvast doormailen naar Calle..
Wolven spelen het idd zeer goed. Begin mij wel af te vragen of er wel bijv. een ziener inzit. Wij dachten dat jij het was, omdat je op Praet ging..
Lombaerts dus...
Dan zal ik Lombaerts alvast doormailen naar Calle..
Wolven spelen het idd zeer goed. Begin mij wel af te vragen of er wel bijv. een ziener inzit. Wij dachten dat jij het was, omdat je op Praet ging..
Lombaerts dus...
Als we Lombaerts eerder al hadden gelynchd, was er al een stuk meer naar buiten gekomen. Toen ging het helaas niet door.
Ik vraag me ook af of er een ziener in zit. Als we in nood zijn, kan één van ons hem mooi claimen.
Ik vraag me ook af of er een ziener in zit. Als we in nood zijn, kan één van ons hem mooi claimen.
Wel mooie ontwikkelingen nu
Lombaerts komt naar buiten als "stalker", zoals op het forum gezegd: of Lombaerts is slecht of Star, want allebei goed of slecht zijn ze niet..
Ik zou Lombaerts laten staan als slachtoffer voor ons, als hij dood gaat, dan des te beter voor ons, zijn we zeker dat hij een weerwolf is
Gaat hij niet dood, dan zal hij nog steeds gewoon de stalker zijn eh
Denk dat ze met Star zullen doorgaan om hem te lynchen, terwijl het geene ene nut heeft natuurlijk, of hij nu priester of ketter is...
Lombaerts komt naar buiten als "stalker", zoals op het forum gezegd: of Lombaerts is slecht of Star, want allebei goed of slecht zijn ze niet..
Ik zou Lombaerts laten staan als slachtoffer voor ons, als hij dood gaat, dan des te beter voor ons, zijn we zeker dat hij een weerwolf is
Gaat hij niet dood, dan zal hij nog steeds gewoon de stalker zijn eh
Denk dat ze met Star zullen doorgaan om hem te lynchen, terwijl het geene ene nut heeft natuurlijk, of hij nu priester of ketter is...
Moest Star echt de ketter zijn, hem bijten dan komende nacht?
Gelieve voor deze nacht uit een van deze kansen te kiezen:
195
196
197
198
199
200
201
202
& naar mij te sturen in pm (laatste mail telt)
195
196
197
198
199
200
201
202
& naar mij te sturen in pm (laatste mail telt)
RubenCalle- Admin
Zoals jullie al konden zien: Aanval mislukt...
& Rudie Bontkoning moet jullie nu al weer verlaten...
& Rudie Bontkoning moet jullie nu al weer verlaten...
RubenCalle- Admin
Page 5 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
» Overlegtopic April 2015
» Overlegtopic Januari 2015
» Overlegtopic
» Overlegtopic
» Overlegtopic Mei 2014
» Overlegtopic Januari 2015
» Overlegtopic
» Overlegtopic
» Overlegtopic Mei 2014