Overlegtopic
+2
Lamborginhi
MarcusC
6 posters
Camedon :: Het Donkere Bos :: Harigen
Page 4 of 4
Page 4 of 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Overlegtopic
Ik neem aan dat het te laat is al maar is geen probleem zo.
Mo.Killer- Posts : 19
pfff hap weeral niet doorgegaan ... het staat me echt niet aan dit spel.
En dan wilt onjo ook nog zijn schaap vannacht laten uitgaan, dus de hap gaat weeral niet doorgaan, stom spel, had veel liever een andere rol gehad, altijd wolf spelen is nu ook niet zo leuk en de 1ste week had ik veel minder tijd, waardoor dit spel echt op niks trekt.
En dan wilt onjo ook nog zijn schaap vannacht laten uitgaan, dus de hap gaat weeral niet doorgaan, stom spel, had veel liever een andere rol gehad, altijd wolf spelen is nu ook niet zo leuk en de 1ste week had ik veel minder tijd, waardoor dit spel echt op niks trekt.
JonnyH.- Posts : 28
Geloof me, ik was liever niet geconverteerd hoor.
Ik neem aan dat de conversie ook niet gebeurd is?
Ik denk dat we even goed de handdoek kunnen gooien eigenlijk. Deze nacht was de enige nacht dat we nog iets konden rechttrekken. En aangezien de heks (al thans dat vermoed ik) niet in actie moeten komen is, is het hopeloos.
Ze weten zeker dat Bruno wolf is en zo te zien zal hij ook inactief verdwijnen.
Van mij kunnen ze het ook bijna zeker zijn. Als ik mezelf ga verdedigen krijg ik sowieso de volle laag.
En ook Jonas werd al meerdere keren genoemd.
Gelukkig probeert Dello ons nog wat tijd te rekken maar het zal tevergeefs zijn vrees ik.
Ik denk dat we misschien best voor Brian gaan. Als de bejaarde zieners niet dezelfde namen bekijken dan kunnen we hun stellingen nog wel in twijfel trekken, conversie enzo...
Ik neem aan dat de conversie ook niet gebeurd is?
Ik denk dat we even goed de handdoek kunnen gooien eigenlijk. Deze nacht was de enige nacht dat we nog iets konden rechttrekken. En aangezien de heks (al thans dat vermoed ik) niet in actie moeten komen is, is het hopeloos.
Ze weten zeker dat Bruno wolf is en zo te zien zal hij ook inactief verdwijnen.
Van mij kunnen ze het ook bijna zeker zijn. Als ik mezelf ga verdedigen krijg ik sowieso de volle laag.
En ook Jonas werd al meerdere keren genoemd.
Gelukkig probeert Dello ons nog wat tijd te rekken maar het zal tevergeefs zijn vrees ik.
Ik denk dat we misschien best voor Brian gaan. Als de bejaarde zieners niet dezelfde namen bekijken dan kunnen we hun stellingen nog wel in twijfel trekken, conversie enzo...
Conversie is gelukt hoor ... alleen heeft Deguelle nog geen account aangemaakt ...
RubenCalle- Admin
Vanaf nu kan Deguelle hier meelezen...
RubenCalle- Admin
Leuk, maar ik vrees dat we aan hem weinig gaan hebben.
Ik denk dat we het meeste kans hebben als we wat verwarring zaaien. Daarom dat ik nu zeg dat er mogelijks meerdere welpen of geconverteerden zijn.
Misschien kan het zandmannetje nog verdacht gemaakt worden. Hij heeft wel zelf al zandmannetje geclaimd, dus mijn uitspraak over 3 geconverteerden staat er wel lijnrecht tegenover.
Ik denk dat we het meeste kans hebben als we wat verwarring zaaien. Daarom dat ik nu zeg dat er mogelijks meerdere welpen of geconverteerden zijn.
Misschien kan het zandmannetje nog verdacht gemaakt worden. Hij heeft wel zelf al zandmannetje geclaimd, dus mijn uitspraak over 3 geconverteerden staat er wel lijnrecht tegenover.
@ Deguelle voor morgen:
misschien best niet te vroeg online komen en wachten wat Heitinga post van namen (hopelijk zonder mij of gaan we nog eens proberen heitinga te happen (al denk ik dat hij toch gered gaat worden) indien heitinga mij gecheckt heeft vooral mij niet posten (want daar maak je u zelf alleen maar verdacht mee)
namen die je kunt nemen om morgen te zeggen:
jonas: wat zeggen we bij mij? Jager? Cupido (lijken me zowat de enige rollen waar ik mee kan wegkomen) al is burger ook wel nog ene maar er zijn daar al 2 van dood en Bruno was ook een welp
Onjo: herder
jaak: slet (deze zou ik zeker doen)
Roy Zeegers: Beschermengel
Foeke Blauw: zandmannetje
Kuyt: ??? Burger???
Dave De leeuw: agent? (deze posten moest heitinga hem gecheckt hebben)
Dello: shamaan? (deze ook posten indien heitinga hem gecheckt heeft, maakt u helemaal niet verdacht)
indien heitinga mij niet gecheckt heeft moet je vooral maken dat je mij vernoemt.
misschien best niet te vroeg online komen en wachten wat Heitinga post van namen (hopelijk zonder mij of gaan we nog eens proberen heitinga te happen (al denk ik dat hij toch gered gaat worden) indien heitinga mij gecheckt heeft vooral mij niet posten (want daar maak je u zelf alleen maar verdacht mee)
namen die je kunt nemen om morgen te zeggen:
jonas: wat zeggen we bij mij? Jager? Cupido (lijken me zowat de enige rollen waar ik mee kan wegkomen) al is burger ook wel nog ene maar er zijn daar al 2 van dood en Bruno was ook een welp
Onjo: herder
jaak: slet (deze zou ik zeker doen)
Roy Zeegers: Beschermengel
Foeke Blauw: zandmannetje
Kuyt: ??? Burger???
Dave De leeuw: agent? (deze posten moest heitinga hem gecheckt hebben)
Dello: shamaan? (deze ook posten indien heitinga hem gecheckt heeft, maakt u helemaal niet verdacht)
indien heitinga mij niet gecheckt heeft moet je vooral maken dat je mij vernoemt.
wie gaan we happen? gaan we voor een zekerheidje?
Wellicht wordt her schaap geofferd dus prijs hebben we waarschijnlijk niet.
Ik zou eigenlijk niet voor Heitinga gaan. Als we hem doden zijn ze zeker dat deguelle geconverteerd is. Onze sterkte is om hen tegen elkaar uit te spelen.
Ik zou wel eens durven Brian happen. Met wat geluk gebruikt hij het doodsdrankje op de verkeerde. Een gok, maar goed.
Maar wie nu, geen idee. Misschien Derée?
Ik zou eigenlijk niet voor Heitinga gaan. Als we hem doden zijn ze zeker dat deguelle geconverteerd is. Onze sterkte is om hen tegen elkaar uit te spelen.
Ik zou wel eens durven Brian happen. Met wat geluk gebruikt hij het doodsdrankje op de verkeerde. Een gok, maar goed.
laten we dan vooral hopen dat de meeste op heitinga stemmen dan :pMo.Killer wrote:Wellicht wordt her schaap geofferd dus prijs hebben we waarschijnlijk niet.
Brian is op zich wel een goed idee, onze hap gaat toch zo goed als zeker weer mislukken
Als de herder zijn schaap inzet ... krijgt de heks geen naam door wie er gehapt zou worden ...
RubenCalle- Admin
krijgt die herder die naam door?RubenCalle wrote:Als de herder zijn schaap inzet ... krijgt de heks geen naam door wie er gehapt zou worden ...
Ik heb voorlopig Onjo doorgegeven.
Als je Brian wil happen mag dat ook, ik ga nu uitloggen.
Als je Brian wil happen mag dat ook, ik ga nu uitloggen.
NeeJonnyH. wrote:krijgt die herder die naam door?RubenCalle wrote:Als de herder zijn schaap inzet ... krijgt de heks geen naam door wie er gehapt zou worden ...
Als er dus een schaap geofferd wordt ... zullen enkel jullie (of het onschuldige meisje als die buitenkomt) weten wie er het slachtoffer moest zijn...
RubenCalle- Admin
ja hoor zo laat mogelijk, morgen zitten ze toch achter mij behalve als Dello frans is (laat ik het maar hopen)Mo.Killer wrote:Ga jij nog stemmen Jonas?
dat is IRL tijd toch Ruben?
Wie happen we?
Zeegers: gaat gered worden denk ik door brian
Brian: gaat zichzelf redden
Deree: kunnen we eruit doen wordt toch als nutteloos gezien nu
jaak: slet, niet thuis
Noel: cupido, geen idee waarom we die eruit zouden stemmen
Kuyt: lijkt me voorlopig de enige tegen wie ik kan bekvechten om mogelijks nog een dagje langer te leven maar ik denk het niet (al hoop ik dat dello frans is dan gaat iedereen misschien voor de francofoob (al kan de heks dan ook zijn werk doen, al moeten we misschien dan voor Brian gaan)
Arjan: francofoob, laten leven, laat de burgers maar hun werk doen dan leven jullie nog wat langer en ik zie liever hem winnen dan de burgers
Dave: agent, maar ik snap niet echt hoe die al nuttig is geweest (kan nog van nut zijn als hij een goede bekeurt, dus laten leven)
Mike: doet zijn werk ook niet goed als dodenfluisteraar
foeke: deed zijn werk te goed als zandmannetje nu totaal geen nut meer
William: grafrover, nu slet dus ook niet happen
eigenlijk zie ik stiekem nog mogelijkheden, al waren die groter indien tom mij als burger had gezet bij zijn zogezegde zienersdingen (het was de perfecte kans
nog 2 sletten en nog een koppel, als niemand van ons daar bij zit, al denk ik dat jaak wel slim genoeg is om bij mij te slapen ...
zeker niet happen: Brian, Kuyt, Jaak, William, Arjan, Zeegers, Noel
schieten nog over: Deree, Mike, Foeke
ik zou voor Foeke of Mike gaan, de kans dat er een Nederlander bij het koppel zit acht ik groter in, al is het maar een ideetje natuurlijk.
Mike?
Ik kan nog altijd zeggen dat ik frans ben natuurlijk " title="Razz" />
ik heb voorlopig Mike doorgegeven, moest je iemand anders beter vinden moet je het maar zeggen.
Mike is nog semi-verdacht dus hem zou ik er in houden.
Zou eerder voor Rik of Foeke gaan.
Ga Rik doorgeven aan Ruben. Als ge nog wilt wijzigen moogt ge natuurlijk.
Zou eerder voor Rik of Foeke gaan.
Ga Rik doorgeven aan Ruben. Als ge nog wilt wijzigen moogt ge natuurlijk.
Rik staat momenteel als hap genoteerd ...
&
deadlines zijn gewoon in Belgische/nederlandse tijd
&
deadlines zijn gewoon in Belgische/nederlandse tijd
RubenCalle- Admin
Page 4 of 4 • 1, 2, 3, 4
Similar topics
» Overlegtopic
» Overlegtopic Mei 2014
» Overlegtopic Mei 2015
» Overlegtopic April 2015
» Overlegtopic Januari 2015