Overlegtopic Maart 2014
+5
Verrivier
Rammmer
RubenCalle
Korthouten
Vaden
9 posters
Page 1 of 15
Page 1 of 15 • 1, 2, 3 ... 8 ... 15
Overlegtopic Maart 2014
Hier mogen de wolven overleggen.
RubenCalle- Admin
Re: Overlegtopic Maart 2014
Verrivier = Dennis Dijck = Weerwolf
Rammmer = Ramses Babylon = Weerwolf
Blueking = Rudie Bontekoning = Conversiewolf
Lenputte = Ron Zomer = Conversiewolf
Rammmer = Ramses Babylon = Weerwolf
Blueking = Rudie Bontekoning = Conversiewolf
Lenputte = Ron Zomer = Conversiewolf
RubenCalle- Admin
Hallo allen!
Ik ben maar alvast begonnen met de stemming. Lang wachten doe ik niet aan.
Ik houdt mijn conversie nog even vast voor die ene rol. Even zoeken hoor.
Het zandmannetje dus. Net als de vervloekte handig om binnen te halen. Toen ik ooit de vervloekte was, ging ik eigenlijk als ongeleid projectiel te keer. Meerdere keren stemmen, steeds een ander. Om maar op te vallen (met uiteindelijk effect). Ik hoop dat de vervloekte en het zandmannetje nu ook enigszins weten op te vallen. Opletten en goed lezen dus.
Ik ben maar alvast begonnen met de stemming. Lang wachten doe ik niet aan.
Ik houdt mijn conversie nog even vast voor die ene rol. Even zoeken hoor.
Het zandmannetje dus. Net als de vervloekte handig om binnen te halen. Toen ik ooit de vervloekte was, ging ik eigenlijk als ongeleid projectiel te keer. Meerdere keren stemmen, steeds een ander. Om maar op te vallen (met uiteindelijk effect). Ik hoop dat de vervloekte en het zandmannetje nu ook enigszins weten op te vallen. Opletten en goed lezen dus.
Blueking- Posts : 119
Ik dacht door wat actiever te doen in het begin, zit de kans er misschien dat het zandmannetje mij kiest en zo kunnen we die direct binnenhalen.
Hoe gaan we happen? Eerst de actievere/sterkere spelers eruit?
Verrivier- Posts : 161
Verrivier wrote:Ik dacht door wat actiever te doen in het begin, zit de kans er misschien dat het zandmannetje mij kiest en zo kunnen we die direct binnenhalen.
Wacht even, hoe bedoel je nu dat eerste? Hij heeft dan meer informatie over de wolven, maar wij weten nog steeds niet wie hij is. De kans is aanwezig dat het mannetje later evengoed tot de goeden gaat behoren, en de naam van een wolf weet. Dat is niet echt handig.
Blueking wrote:Verrivier wrote:Ik dacht door wat actiever te doen in het begin, zit de kans er misschien dat het zandmannetje mij kiest en zo kunnen we die direct binnenhalen.
Wacht even, hoe bedoel je nu dat eerste? Hij heeft dan meer informatie over de wolven, maar wij weten nog steeds niet wie hij is. De kans is aanwezig dat het mannetje later evengoed tot de goeden gaat behoren, en de naam van een wolf weet. Dat is niet echt handig.
Sorry helemaal verkeerd gelezen, ik had gelezen dat als het Zandmannetje een wolf koos de eerste nacht dat hij geconverteerd werd de eerste nacht. Maar had niet goed gelezen
Calle, wordt het zandmannetje enkel 'Goed' indien beide conversiewolven hem niet geconverteerd hebben?
Verrivier wrote:Calle, wordt het zandmannetje enkel 'Goed' indien beide conversiewolven hem niet geconverteerd hebben?
Zo heb ik het wel gelezen. Vandaar dat ik het verstandig vond om te wachten met conversie zodat we meer informatie kunnen opbouwen. Het zou zonde zijn als we hem verliezen.
Het zandmannetje wordt pas Goed als alle conversies opgebruikt zijn van alle wolven. (&Verrivier wrote:Calle, wordt het zandmannetje enkel 'Goed' indien beide conversiewolven hem niet geconverteerd hebben?
hij dus niet geconverteerd is)
RubenCalle- Admin
Blueking wrote:Verrivier wrote:Calle, wordt het zandmannetje enkel 'Goed' indien beide conversiewolven hem niet geconverteerd hebben?
Zo heb ik het wel gelezen. Vandaar dat ik het verstandig vond om te wachten met conversie zodat we meer informatie kunnen opbouwen. Het zou zonde zijn als we hem verliezen.
Zolang je niet in gevaar bent, zou ik hem zowiezo niet gebruiken
Even melden dat ik ook aangekomen ben.
Rammmer- Posts : 42
Dag dames!
Ik weet tot nu toe één ding zeker, Van Dam heeft een goede rol " title="Razz" />
Ik weet tot nu toe één ding zeker, Van Dam heeft een goede rol " title="Razz" />
Lenputte- Posts : 32
Het zou mij weer niet verwonderen dat de mensen die zeggen dat ze een slechte rol hebben, gewoon weer een heel sterke rol hebben
Inderdaad ja, Marnix neem ik wat dat betreft ook niet serieus. En Moonen doet het veel te opzichtig " title="Razz" />
Nog even vermelden hoe jullie je slachtoffer dienen door te geven. 1 wolf stuurt een pm naar mij (RubenCalle) op Footstar met daarin de naam van het slachtoffer. Als jullie diezelfde nacht ook een conversie doen, vermeld dan ook een eventueel 2e slachtoffer (zandmannetje)... Wie van jullie het doorstuurt maakt voor mij niet zoveel uit. Jullie mogen zoveel van gedachte veranderen &
zoveel mails sturen als jullie willen. Uiteindelijk zal de laatste mail voor de deadline tellen.
zoveel mails sturen als jullie willen. Uiteindelijk zal de laatste mail voor de deadline tellen.
RubenCalle- Admin
Ik stel voor om v/d Star te happen. Ik lig soms in discussie met hem en dan liggen we er beide snel uit dus als we hem er nu eruit stemmen heb ik de tijd niet om in discussie te gaan " title="Razz" />
Daarbij komt nog dat ik denk dat hij een sterke rol heeft of misschien wil gehapt worden dan denk ik aan een rol zoals Vervloekte al denk ik dat dat misschien eerder Moonen zal zijn
Daarbij komt nog dat ik denk dat hij een sterke rol heeft of misschien wil gehapt worden dan denk ik aan een rol zoals Vervloekte al denk ik dat dat misschien eerder Moonen zal zijn
Verrivier wrote:Ik stel voor om v/d Star te happen. Ik lig soms in discussie met hem en dan liggen we er beide snel uit dus als we hem er nu eruit stemmen heb ik de tijd niet om in discussie te gaan " title="Razz" />
Retelangzaam internet vandaag, dus doe een beetje moeilijk met quotes.
Aanvankelijk beweerde Marnix actief mee te spelen. Was dat na dat de rollen zijn vrijgegeven. Later weer begon hij te tampeloeren, te zeuren en te roepen dat hij BM of LKS wil gaan worden. Met zo'n spel lijkt hij me ook eerder vervloekt dan dat hij een belangrijke rol heeft. Maar zeker ben ik niet. Het mooie aan Marnix is wel dat hij nou niet bepaald de beste wolvenjager is.
Aan de ene kant denk ik dus, happen die zooi. Aan de andere kant, laat hem maar lekker aanrommelen.
Verder is er ook nog niemand die eruit springt. Geen discussies gezien. Weinig argumentatie. Dus ja, dat is Marnix misschien wel goed.
Verrivier wrote:Ik stel voor om v/d Star te happen. Ik lig soms in discussie met hem en dan liggen we er beide snel uit dus als we hem er nu eruit stemmen heb ik de tijd niet om in discussie te gaan " title="Razz" />
Retelangzaam internet vandaag, dus doe een beetje moeilijk met quotes.
Aanvankelijk beweerde Marnix actief mee te spelen. Was dat na dat de rollen zijn vrijgegeven. Later weer begon hij te tampeloeren, te zeuren en te roepen dat hij BM of LKS wil gaan worden. Met zo'n spel lijkt hij me ook eerder vervloekt dan dat hij een belangrijke rol heeft. Maar zeker ben ik niet. Het mooie aan Marnix is wel dat hij nou niet bepaald de beste wolvenjager is.
Aan de ene kant denk ik dus, happen die zooi. Aan de andere kant, laat hem maar lekker aanrommelen.
Verder is er ook nog niemand die eruit springt. Geen discussies gezien. Weinig argumentatie. Dus ja, dat is Marnix misschien wel goed. Omdat ik steeds geen verbinding kan maken met dit forum, waai ik gewoon met de meest gestemde wind mee.
Wie is er trouwens vanavond (of eerder) online om de hap door te geven?
Indien iedereen v/d Star goed vindt wil ik dat wel vanavond doorsturen " title="Smile" />
Verrivier wrote:Indien iedereen v/d Star goed vindt wil ik dat wel vanavond doorsturen " title="Smile" />
Ik kan v/d Star nu al doorsturen en indien er nog verandert moet worden kan je toch ter alle tijde veranderen
Ik vind het prima " title="Smile" />
Geniaal als Baksteen BM wordt, aangezien hij zelf aangeeft dan niet zo actief te spelen. Ik zie voorlopig enkel voordelen voor ons aangezien met zoveel man de kans heel klein is dat er een gelijke stand komt en de BM een grotere kans heeft om bekeken te worden
Ben ik met akkoordVerrivier wrote:Verrivier wrote:Indien iedereen v/d Star goed vindt wil ik dat wel vanavond doorsturen " title="Smile" />
Ik kan v/d Star nu al doorsturen en indien er nog verandert moet worden kan je toch ter alle tijde veranderen
Rammmer- Posts : 42
Oké, stuur maar door Dijck. Het zal voor velen een onverwachte zet zijn, maar daar zit ik niet zo mee. Morgen even nadenken over mijn strategie.
Had al een uurtje geleden gestuurd maar kon nog altijd aanpassen
Page 1 of 15 • 1, 2, 3 ... 8 ... 15
Similar topics
» Overlegtopic April 2015
» Overlegtopic November 2014
» Overlegtopic
» Overlegtopic
» Overlegtopic Mei 2015
» Overlegtopic November 2014