Overlegtopic Maart 2014
+5
Verrivier
Rammmer
RubenCalle
Korthouten
Vaden
9 posters
Page 8 of 15
Page 8 of 15 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15
Re: Overlegtopic Maart 2014
Blueking wrote:Daar was ik al bang voor RC. Voor de zekerheid wilde ik het toch even vragen. Helaas had ik gister niet meer de tijd om Kouw te converteren, volgende dag maar. En goed om te zien dat er weer een conversiewolf bij is:
Welkom Govert en Dean, goed om jullie erbij te hebben. Was het een verrassing ons hier te zien?
Verassing is zacht uitgedrukt, die zag ik niet aankomen.
Ik was juist een beetje ingedut bij WvW, nu ben ik weer helemaal wakker.
Begin wel honger te krijgen!
Vaden- Posts : 3
Hebben we al door wat de rol van Camps is?
En waarom leeft hij nog?
En waarom leeft hij nog?
Vaden- Posts : 3
Staat hier ergens beschreven, wij denken dat hij lid is van de Adellijken en dat hij niet zelf de ziener is. Mogelijk de slet of weerhamster. Zou wel een mooie tactiek zijn van de Adellijken natuurlijk, want zo blijft de echte ziener buiten schot. Wij dachten in eerste instantie aan Rik, daarom dat we hem hebben gehapt. Hij heeft zich niet opgeofferd voor Camps.
Rammmer- Posts : 42
Precies zoals Ramses het zegt. Of het klopt weten we niet, maar het leek ons logisch. We dachten ook even aan zielsverwanten, maar daar is er al eentje van uit. Ik ga aan de borrel en morgenochtend teruglezen (nu eens echt goed hopelijk). Maar misschien iemand die de tijd heeft om te kijken wie de andere zielsverwant zou kunnen zijn (al weet ik niet of dat nu nog nuttig is eigenlijk).
Blueking- Posts : 119
Verrivier wrote:Govert, ik zou ook niet te lang meer wachten om de conversie te doen, met een ziener die altijd onmiddellijk naar buiten komt met zijn geziene spelers.
Verder zou ik aan de nieuwelingen willen vragen om heel dit topic eens opnieuw te lezen, zodat jullie een idee hebben van onze denkwijze.
Misschien al eens denken over wie we zouden happen? Mentink en Camps zijn de actievere maar de kans zit erin dat zij slet/weerhamster zijn dus misschien het rijtje verder aflopen van wie we denken dat ze bij de Adelijken zitten? Dan zou ik voorstellen om Agnew te happen
Ben aan het overwegen om de volgende nacht mijn conversie al te gebruiken.
Al heb ik er eerlijk gezegd geen idee van wie het zandmannetje zou kunnen zijn. Er is wat dat betreft niet echt een speler die echt opvalt.
Wat zouden jullie er van vinden om Camps te converteren? Als de theorie hier klopt, zal hij ons de naam van de echte ziener kunnen doorgeven. En indien hij toch de ziener blijkt te zijn, moeten we daar al geen lynch meer aan verspillen aangezien de heks hem toch zal redden.
Korthouten- Posts : 12
Ah we kunnen hier weer praten. Wat als de ene persoon Camps converteert en de andere Kouwenberg? Lijkt mij 2 nuttige convertaties " title="Smile" />
Verrivier- Posts : 161
Vermast is blijkbaar het zandmannetje maar ik vrees dat het de moeite niet zal zijn om hem te converteren?
Ik heb vandaag verder geen tijd eigenlijk, dus ik vind het goed.
Ik geef straks de conversie van Kouw door.
Dan nog de vraag wie we gaan happen, want ik heb werkelijk geen flauw idee. En dan moeten we toch nog een tweede stem doorgeven ook. Gelukkig hebben we nog even.
Ik geef straks de conversie van Kouw door.
Dan nog de vraag wie we gaan happen, want ik heb werkelijk geen flauw idee. En dan moeten we toch nog een tweede stem doorgeven ook. Gelukkig hebben we nog even.
Toen we niet op het forum konden had ik al Agnew doorgegeven om zeker geen hap te verliezen maar ik kan nog altijd die stem aanpassen.
Waarom een tweede stem? Zou er een mogelijkheid zijn dat er 2 zandmannetjes zijn?
Waarom een tweede stem? Zou er een mogelijkheid zijn dat er 2 zandmannetjes zijn?
Camps -->
waarschijnlijk slet/weerhamster
Moonen -->
vraagt iets op het forum aan Camps maar als hij bij de Adelijken zou zitten dan zou het dat gevraagd hebben op dat apart forum
Kouwenberg -->
Zandmannetje?
Stijnen -->
Na lezen van enkele posts denk ik van niet
Snel -->
ik denk eerder van niet na bekijken van posts
Verbeeck -->
die heeft een post tegen Camps gemaakt
Verjans -->
vraagtekens
Agnew -->
Antwoord op de vraag van Luca over Adelijken dus kanshebber
Helleputte -->
vraagt op forum wat Adelijken zijn dus nee
Terug de lijst met de zomer-stemmers van de 1e lynch. En heb diegene die dood zijn en diegene die wolf zijn eruit gehaald. De echte ziener zou hier toch moeten inzitten want het is hij die Zomer gezien heeft. Als Agnew de ziener niet is dan zal het waarschijnlijk Snel, Verjans of Stijnen zijn als ik mijn lijstje bekijk
waarschijnlijk slet/weerhamster
Moonen -->
vraagt iets op het forum aan Camps maar als hij bij de Adelijken zou zitten dan zou het dat gevraagd hebben op dat apart forum
Kouwenberg -->
Zandmannetje?
Stijnen -->
Na lezen van enkele posts denk ik van niet
Snel -->
ik denk eerder van niet na bekijken van posts
Verbeeck -->
die heeft een post tegen Camps gemaakt
Verjans -->
vraagtekens
Agnew -->
Antwoord op de vraag van Luca over Adelijken dus kanshebber
Helleputte -->
vraagt op forum wat Adelijken zijn dus nee
Terug de lijst met de zomer-stemmers van de 1e lynch. En heb diegene die dood zijn en diegene die wolf zijn eruit gehaald. De echte ziener zou hier toch moeten inzitten want het is hij die Zomer gezien heeft. Als Agnew de ziener niet is dan zal het waarschijnlijk Snel, Verjans of Stijnen zijn als ik mijn lijstje bekijk
Agnew is goed om te happen, laat die maar staan. Mocht Kouw toch het zandmannetje zijn nog, dan moet er nog een tweede hap worden doorgegeven (we hebben tot vanavond half twaalf daarvoor). De conversie (van Kouwenberg dus) is doorgegeven.
De kans is klein dat we een tweede hap hebben, maar zullen we daar Mentink voor nomineren. Die zit nu geheel fout, maar kan nog irritant worden.
Mentink heeft weerhamster geclaimd
Dat doet Mentink zowat ieder spel
Korthouten- Posts : 12
Hoe kunnen de wolven de weerhamster eruit halen? Enkel toch door te converteren?
Wel, het kan zijn dat hij die claim inderdaad traditiegetrouw doet, maar het kan ook zijn dat hij zandmannetje is en op die manier de conversie wil uitlokken. Hij is ook de enige die echt vaak over het zandmannetje praat. Mogelijks ben ik compleet verkeerd maar voor mij persoonlijk is hij de grootste kanshebber om zandmannetje te zijn.
Wel, het kan zijn dat hij die claim inderdaad traditiegetrouw doet, maar het kan ook zijn dat hij zandmannetje is en op die manier de conversie wil uitlokken. Hij is ook de enige die echt vaak over het zandmannetje praat. Mogelijks ben ik compleet verkeerd maar voor mij persoonlijk is hij de grootste kanshebber om zandmannetje te zijn.
Maar goed, ik ben geen conversiewolf so it's not my call.
Het kan heel goed dat Mentink er straks al uit ligt, dus dan is de conversie sowieso al te laat. Ik houd mijn conversiestem op Kouwenberg trouwens.
Ja dat weet ik, ik heb het zelf in gang gezet. Maar goed Kouwenberg is hoe dan ook een goeie keuze.
De eventuele 2e hap heb ik nog niet in mijn mailbox gekregen ...
&
een eventuele 3e hap mogen jullie natuurlijk ook geven... al lijkt die kans mij nu wel uiterst klein.
&
een eventuele 3e hap mogen jullie natuurlijk ook geven... al lijkt die kans mij nu wel uiterst klein.
RubenCalle- Admin
Iemand een idee wie? Ik heb nog 60 posts te lezen van weerwolven, ben nog even bezig met WIDM " title="Razz" />
Ik zal de naam wel doorsturen " title="Smile" />
Ik zal de naam wel doorsturen " title="Smile" />
Ik geef Mentink door. Geef hem ook kans vervloekte te zijn. Als iemand het wil aanpassen mag het, als die een goede argumentatie heeft (tactisch gezien weet ik even niet of het slim is nu).
Dan zie ik het morgen wel. Ik ga op bed nu.
Toch snel nog even bijlezen eerst. Misschien is Van Dam handiger. Is bekeken, heeft goede rol (denk aan iets als jager) en is juist kritisch op Mentink.
Verder weinig opvallends. Wie zou die vervloekte kunnen zijn...
Dan zie ik het morgen wel. Ik ga op bed nu.
Toch snel nog even bijlezen eerst. Misschien is Van Dam handiger. Is bekeken, heeft goede rol (denk aan iets als jager) en is juist kritisch op Mentink.
Verder weinig opvallends. Wie zou die vervloekte kunnen zijn...
En dan is er nog onze LKS. Ik zoek de vervloekte bij hem, Van Dam of Mentink. Zijn ook de enige drie die hun best doen gehapt te worden (en 'ziener' Camps).
Niet dat de kans groot is dat er twee zandmannetjes inzitten trouwens. Ook niet echt lekker gespeeld van Vermast...
Dijck, kies jij maar (heb nog niks doorgegeven). Oké?
Niet dat de kans groot is dat er twee zandmannetjes inzitten trouwens. Ook niet echt lekker gespeeld van Vermast...
Dijck, kies jij maar (heb nog niks doorgegeven). Oké?
Voor de zekerheid toch even Van Dam doorgegeven, mocht hier niemand meer online komen. Voel je vrij om het aan te passen.
1e hap is Agnew
2e hap is Van Dam
3e hap is Mentink
Heb Mentink maar als 3e hap doorgegeven aangezien ik niet geloof dat hij vervloekte is, indien hij dit wel zou zijn zou hij alleszins niet gezegd hebben weerhamster te zijn want dan zouden we hem alleszins niet meteen happen
2e hap is Van Dam
3e hap is Mentink
Heb Mentink maar als 3e hap doorgegeven aangezien ik niet geloof dat hij vervloekte is, indien hij dit wel zou zijn zou hij alleszins niet gezegd hebben weerhamster te zijn want dan zouden we hem alleszins niet meteen happen
Guus Camps &
Marc Kouwenberg zijn onderweg ...
Marc Kouwenberg zijn onderweg ...
RubenCalle- Admin
Page 8 of 15 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15
Similar topics
» Overlegtopic April 2015
» Overlegtopic November 2014
» Overlegtopic
» Overlegtopic