Overlegtopic Maart 2014
+5
Verrivier
Rammmer
RubenCalle
Korthouten
Vaden
9 posters
Page 5 of 15
Page 5 of 15 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15
Re: Overlegtopic Maart 2014
Jammer dat je er al uit ligt, dikke pech dit.
Deze nacht kunnen we niet happen, misschien al stilletjes beginnen denken wie we volgende nacht happen? Misschien kan mijn uitleg over Camps kloppen en dan denk ik dat we dus best personen kunnen happen die Camps erg steunden. Hierbij dacht ik aan Deree, de persoon die Ramses al vermelde. Die was wel heel meegaand
Deze nacht kunnen we niet happen, misschien al stilletjes beginnen denken wie we volgende nacht happen? Misschien kan mijn uitleg over Camps kloppen en dan denk ik dat we dus best personen kunnen happen die Camps erg steunden. Hierbij dacht ik aan Deree, de persoon die Ramses al vermelde. Die was wel heel meegaand
Verrivier- Posts : 161
Dank je Zomer.
Deree happen lijkt me geenszins een slecht idee. Wat mij betreft mag je hem al doorsturen. Ik zal even lezen wie er nog meer bij de adelijken zou kunnen behoren.
Deree happen lijkt me geenszins een slecht idee. Wat mij betreft mag je hem al doorsturen. Ik zal even lezen wie er nog meer bij de adelijken zou kunnen behoren.
Blueking- Posts : 119
Deree is doorgegeven, Govert en Kouwenberg zie ik ook als mogelijke adelijken
Govert lijkt me sterk aangezien die nu Camps aan de galg is aan het praten.
Rammmer- Posts : 42
Kouwenberg had wel een rare opmerking over de zieken na een stukje van mij. Ik heb hem maar genegeerd, maar schrok wel even. Morgen even goed tijd vrijmaken om alles te linken. We moeten snel dat zandmannetje pakken.
Dat ga ik alvast even zeggen: ik ben echt niet zo goed in het zien van claims, ik doe mijn best maar op dat vlak moet je van mij dus niet al te veel verwachten. Ik heb alleszins nog niemand iets zien posten waarvan ik dacht: Hey, dit zou het zandmannetje wel eens kunnen zijn.
Nee, ik ook niet hoor. Maar ik probeer me in te leven in hoe ik het zou spelen. Hoe trek ik zelf tactisch de aandacht. Het is lastig (Kouwenberg gaat niet door op die zieke-opmerking. Zou het een hint zijn?). Ik weet het nog niet.
Als die rol die twee mensen ziek kan maken, zichzelf ook kan besmetten, dan heeft Mentink zelf die rol. Dat idee heb ik sterk.
Govert is idd uitgesloten
De rol die kan besmetten, kan zichzelf niet besmetten
De rol die kan besmetten, kan zichzelf niet besmetten
Ai, dat zou een hoop verklaren dan. Morgenochtend ben ik weer operabel.
Maar wat denken jullie van die ene opmerking van Kouwenberg? Misschien dat ik het gewoon niet snap....
Maar wat denken jullie van die ene opmerking van Kouwenberg? Misschien dat ik het gewoon niet snap....
Blueking wrote:Ai, dat zou een hoop verklaren dan. Morgenochtend ben ik weer operabel.
Even teruggelezen en dat is inderdaad wel creepy. Hij weet dat je een wolf bent
Dan is hij ofwel ziener, ofwel blinde ziener ofwel het Zandmannetje. Ik hoop het zandmannetje en denk dat hij wel op de nr. 1 positie staat om te converteren
Precies, zeker omdat hij er niet op doorgaat. Het zandmannetje heeft een iemand mogen bekijken bij aanvang van dit spel. De kans is niet groot, maar wel aanwezig dat hij mij heeft bekeken.
Mochten we het bij het goede eind hebben, dan mogen we nog iemand meenemen de dood in. Ik denk aan Tanel, die Camps, net las Derée, hardnekkig loopt te verdedigen en vanochtend doorging op de vraag waarom Camps de ziener niet zou kunnen zijn.
De deadline is pas morgen, dus ik denk hier nog even over na.
Mochten we het bij het goede eind hebben, dan mogen we nog iemand meenemen de dood in. Ik denk aan Tanel, die Camps, net las Derée, hardnekkig loopt te verdedigen en vanochtend doorging op de vraag waarom Camps de ziener niet zou kunnen zijn.
De deadline is pas morgen, dus ik denk hier nog even over na.
Dit zijn de 17 zomer-stemmers van vorige lynch, de ziener zou daar sowieso bijzitten
Camps -->
waarschijnlijk slet/weerhamster
Moonen -->
vraagt iets op het forum aan Camps maar als hij bij de Adelijken zou zitten dan zou het dat gevraagd hebben op dat apart forum
Verhulst -->
valt Camps aan
Kouwenberg -->
Zandmannetje?
Dean -->
wordt aangevallen dus waarschijnlijk niet
Derée -->
voor mij grootste kanshebber
Stijnen -->
Na lezen van enkele posts denk ik van niet
Tarabella -->
kanshebber
Loos -->
wordt gelynched dus normaal niet
Dijck -->
is wolf
Snel -->
ik denk eerder van niet na bekijken van posts
Babylon -->
is wolf
Verbeeck -->
die heeft een post tegen Camps gemaakt
Verjans -->
vraagtekens
Agnew -->
Antwoord op de vraag van Luca over Adelijken dus kanshebber
Lombaerts -->
Nog niet veel gezegd dus geen idee maar denk eerder van niet
Helleputte -->
vraagt op forum wat Adelijken zijn dus nee
Ik vermoed dat Camps, deree, Tarabella en Agnew bij de Adelijken zitten na het teruglezen dus Tarabella zou een goed slachtoffer zijn
Camps -->
waarschijnlijk slet/weerhamster
Moonen -->
vraagt iets op het forum aan Camps maar als hij bij de Adelijken zou zitten dan zou het dat gevraagd hebben op dat apart forum
Verhulst -->
valt Camps aan
Kouwenberg -->
Zandmannetje?
Dean -->
wordt aangevallen dus waarschijnlijk niet
Derée -->
voor mij grootste kanshebber
Stijnen -->
Na lezen van enkele posts denk ik van niet
Tarabella -->
kanshebber
Loos -->
wordt gelynched dus normaal niet
Dijck -->
is wolf
Snel -->
ik denk eerder van niet na bekijken van posts
Babylon -->
is wolf
Verbeeck -->
die heeft een post tegen Camps gemaakt
Verjans -->
vraagtekens
Agnew -->
Antwoord op de vraag van Luca over Adelijken dus kanshebber
Lombaerts -->
Nog niet veel gezegd dus geen idee maar denk eerder van niet
Helleputte -->
vraagt op forum wat Adelijken zijn dus nee
Ik vermoed dat Camps, deree, Tarabella en Agnew bij de Adelijken zitten na het teruglezen dus Tarabella zou een goed slachtoffer zijn
Rudi, ga je je conversie deze nacht gebruiken of wacht je nog even?
Maar ik zit even te denken, ik acht de kans groter in dat Kouwenberg de Shamaan is, die zit ook in het spel en kan iedere nacht iemand bekijken. Dan heeft hij vorige nacht heel waarschijnlijk jou bekeken en de hint gegeven dat hij bij ons zit
Maar ik zit even te denken, ik acht de kans groter in dat Kouwenberg de Shamaan is, die zit ook in het spel en kan iedere nacht iemand bekijken. Dan heeft hij vorige nacht heel waarschijnlijk jou bekeken en de hint gegeven dat hij bij ons zit
Dat is ook een optie, misschien een betere. Maar zo overduidelijk hinten is wel onverstandig. Maar dan wacht ik nog een nacht (in nacht vier komen ook de eventuele welpen erbij toch).
Hij had misschien verwacht dat iedereen het ging negeren maar als hij dood is en ze zien de post staan dan ben je er sowieso ook aan.
Ja na nacht 4 idd, dan moeten we hopen dat Deree de ziener is of dat de ziener je niet zal bekijken
Ja na nacht 4 idd, dan moeten we hopen dat Deree de ziener is of dat de ziener je niet zal bekijken
Misschien is Van Dam wel het zandmannetje? De kans zit erin dat Van Dam bekeken is deze nacht door zijn aanvallend gedrag op Camps. En aangezien ze de rol niet willen vrijgeven van de persoon die ze gezien hebben, kan die persoon wel eens het zandmannetje zijn
Precies, want er is wel een kans dat de ziener me bekijken gaat natuurlijk. De gok toch maar nemen?
Ik geloof echt dat Van Dam een goede rol heeft, die zou veel meer onder de radar zijn anders.
Verrivier wrote:Misschien is Van Dam wel het zandmannetje? De kans zit erin dat Van Dam bekeken is deze nacht door zijn aanvallend gedrag op Camps. En aangezien ze de rol niet willen vrijgeven van de persoon die ze gezien hebben, kan die persoon wel eens het zandmannetje zijn
Nog eens even dit quoten want we dachten toch dat Tarabella bij de Adelijken zat toch? En dan kwam ik deze post tegen van hem
Oorspronkelijk gepost door Tanel Tarabella[BR]Ik snap ergens Van Dam zijn redenering wel en ik ben ook zeker dat Van Dam tot de goede rollen behoort. Maar ik ben ook zeker en vast overtuigt dat Camps ziener is. Waar ik gisteren nog zeker was van mijn stem twijfel ik nu toch terug tussen 2 personen. Baksteen was er 1 van maar wat hij zegt over de grafrover die als onbekende Camps zijn rol kan overnemen vind ik wel geen slechte gedachte. Dus wellicht zal ik op men 2de verdachte stemmen, maar daar wacht ik nog even mee.
Dus zal Van Dam bekeken zijn geweest en een goede rol hebben. Van Dam geeft aan dat zijn rol bekend mag gemaakt worden en toch maken ze zijn rol niet bekend, dus neig ik toch naar Zandmannetje
Ik volg je redenering niet helemaal. Dan kan hij toch ook gewoon de heks zijn ofzo? Dan zie ik toch eerder Kouwenberg als zandmannetje.
Als Van Dam effectief het zandmannetje zou zijn, dan zou hij toch ook niet zo vaak gevraagd hebben om gezien te worden. Lijkt me geen logisch spel.
En als hij het zandmannetje heeft, zouden ze het dan niet juist zeggen. Makkelijk slachtoffer.
Heks zal hij niet zijn trouwens, misschien eerder nietszeggende rol al martelaar ofzo.
En als hij het zandmannetje heeft, zouden ze het dan niet juist zeggen. Makkelijk slachtoffer.
Heks zal hij niet zijn trouwens, misschien eerder nietszeggende rol al martelaar ofzo.
Vind het ook een vreemde gedachtengang dat Van Dam het zandmannetje zou zijn hoor, dat geloof ik nooit.
Page 5 of 15 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15
Similar topics
» Overlegtopic April 2015
» Overlegtopic November 2014
» Overlegtopic
» Overlegtopic
» Overlegtopic Mei 2015
» Overlegtopic November 2014
» Overlegtopic
» Overlegtopic
» Overlegtopic Mei 2015