Overlegtopic November 2014
+2
Thomasville
RubenCalle
6 posters
Page 2 of 7
Page 2 of 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Overlegtopic November 2014
Ik heb het gevoel dat Dijck momenteel een echt sterke rol heeft. Zouden we hem anders geen lieveling maken? " title="Very Happy" />Fucalore wrote:Hmm hij leeft nog, zoveel mogelijkheden " title="Razz" />
- Heks
- Beschermengel
- Dorpsoudste (zou heel mooi zijn, maar denk niet dat Dijck dan BM geworden was, al weer je niet wat een wethouder dan betekend)
- Weerhamster
- Slet
- Ierse kabouter
- Johnny
- Herder
en ga zo maar door :p
Lombellaars- Posts : 80
En, als Dijck lieveling gaat worden van ons, en er is wel degelijk een wethouder in het spel, dan wordt de wethouder ook lieveling lijkt me?
Helaas:
Alle rolveranderingen die de Burgemeester later in het spel ondergaat, hebben geen effect op de Wethouder. Ook als de Burgemeester sterft, blijft de Wethouder zijn oorspronkelijk verkregen rol behouden.
Maar Dijck mag van mij best lieveling worden
Alle rolveranderingen die de Burgemeester later in het spel ondergaat, hebben geen effect op de Wethouder. Ook als de Burgemeester sterft, blijft de Wethouder zijn oorspronkelijk verkregen rol behouden.
Fucalore- Posts : 49
Kleine nota om rekening mee te houden:
Om iemand de 'Lieveling' te kunnen maken, dient diegene thuis te zijn. Bij een Slet gaat dat dus niet lukken, en als het Onschuldige meisje buiten is ook niet;
en als de stalker iemand aan het stalken is ook niet;
en als de Yeti buiten is ook niet. Overige rollen zijn zeker thuis op de moment waarop jullie een Lieveling aanduiden.
(Andere rol waar ook rekening mee gehouden dient te worden: de huidenwisselaar... )
Om iemand de 'Lieveling' te kunnen maken, dient diegene thuis te zijn. Bij een Slet gaat dat dus niet lukken, en als het Onschuldige meisje buiten is ook niet;
en als de stalker iemand aan het stalken is ook niet;
en als de Yeti buiten is ook niet. Overige rollen zijn zeker thuis op de moment waarop jullie een Lieveling aanduiden.
(Andere rol waar ook rekening mee gehouden dient te worden: de huidenwisselaar... )
RubenCalle- Admin
Ik ben t/m maandag wat minder actief, weekendje naar Rome. Zal het wolvenforum af en toe een beetje bijlezen.
Misschien beter iemand anders nemen dan. De BM zal ooit toch in het vizier van de burgers komen. Misschien keer kijken voor iemand die wat stiller is.Fucalore wrote:Helaas:
Iemand al een idee wie we lieveling gaan maken?
Qua stemming zijn we alvast alle 3 uit elkaars zone gebleven.
Qua stemming zijn we alvast alle 3 uit elkaars zone gebleven.
Ik zou eigenlijk best Marnix wel durven lieveling maken. Hij speelt momenteel anders dan normaal, dus hij zal wel even uit de gedachten van sommigen blijven. Net als Rik eigenlijk.
Ik heb Rik Derée aangeduid als lieveling en al kunnen versturen naar Calle. Indien jullie dit anders wensen moet je het maar laten weten aan Calle.
Ik ben akkoord om Rikkie te nemen " title="Smile" />
Het is goed om Marnix eruit te hebben, is een ervaren speler en kan makkelijk mensen gek maken met zijn vragen, vooral mij " title="Very Happy" />
Het is goed om Marnix eruit te hebben, is een ervaren speler en kan makkelijk mensen gek maken met zijn vragen, vooral mij " title="Very Happy" />
Lucastar- Posts : 8
Lijkt me niet zo'n probleem?Lucastar wrote:De slet heeft me te pakken...
Dijck is een slet denk ik na zijn hint dat ie gaf.
Blauw? " title="Sad" />
Je bent zo stil?
Je bent zo stil?
:ugeek:Fucalore wrote:Ik ben t/m maandag wat minder actief, weekendje naar Rome. Zal het wolvenforum af en toe een beetje bijlezen.
RubenCalle- Admin
Wie gaan we happen boys?
Aangezien ik net Kouwenberg een beetje verdedigde lijkt het me dat ik wel even safe zal staan nu. Misschien Kouwenberg dan ook maar direct happen? Of wachten we tot de burgers hem lynchen?
Praet, Slechten en Giuseppe gaan zichzelf ook nog wel ergens 'verspreken' waardoor ze zullen worden gelyncht.
Ik zou wel eens voor iemand als Kevin van den Bergh durven gaan.
Aangezien ik net Kouwenberg een beetje verdedigde lijkt het me dat ik wel even safe zal staan nu. Misschien Kouwenberg dan ook maar direct happen? Of wachten we tot de burgers hem lynchen?
Praet, Slechten en Giuseppe gaan zichzelf ook nog wel ergens 'verspreken' waardoor ze zullen worden gelyncht.
Ik zou wel eens voor iemand als Kevin van den Bergh durven gaan.
Ik moet nog eerst heel wat bij gaan lezen " title="Surprised" />
Heb zo'n gevoel dat Praet ook nog wel eens een goede rol kan hebben.
En over de BM-verkiezing. Dan vind ik de 'geen gezeik, stem Dijck' slogan even loos dan mijn reden om niet te op te komen. Als BM wordt ge namelijk snel gehapt door de wolven als ge goed bent, en dat wil ik niet (vorig spel geluk gehad in nacht 2 door de engel)
En over de BM-verkiezing. Dan vind ik de 'geen gezeik, stem Dijck' slogan even loos dan mijn reden om niet te op te komen. Als BM wordt ge namelijk snel gehapt door de wolven als ge goed bent, en dat wil ik niet (vorig spel geluk gehad in nacht 2 door de engel)
De volgende die we happen is dan maar Praet, tenzij we hem kunnen lynchen.Fucalore wrote:Heb zo'n gevoel dat Praet ook nog wel eens een goede rol kan hebben.
Ik zou Praet wel op de rol van Priester durven zetten eigenlijk.
Hmm Helleput heeft jullie beide al eens aangewezen... Hem lynchen maakt jullie wel een beetje verdacht, maar hij kan ook een ziener zijn..
Hem toch lynchen? volgens mij weet hij best veel...
Doe maar!Fucalore wrote:Hem toch lynchen? volgens mij weet hij best veel...
Wie heeft dit de vorige keren doorgegeven? Mij lijkt het het beste als dezelfde persoon dit steeds doet, anders worden er dadelijk verkeerde dingen doorgegeven.
Page 2 of 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Similar topics
» Overlegtopic April 2015
» Overlegtopic Maart 2014
» Overlegtopic
» Overlegtopic
» Overlegtopic Mei 2015
» Overlegtopic Maart 2014
» Overlegtopic
» Overlegtopic
» Overlegtopic Mei 2015