Overlegtopic Maart 2014
+5
Verrivier
Rammmer
RubenCalle
Korthouten
Vaden
9 posters
Page 14 of 15
Page 14 of 15 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15
Re: Overlegtopic Maart 2014
MarcusC wrote:Je moet niks
Ik kan er in ieder geval niet niets mee doen vriend
Zit eraan te denken Mentink te vragen zijn vizier op jou te richten. On der het mom, mocht je ooit gaan dan heb je in ieder geval een doelwit. De kans is echter (groot?) aanwezig dat je al eerder een lynch getrakteerd krijgt. Stijnen zal hier nog op doorgaan, de kans dat hij mij LKS gaat maken acht ik helaas klein. Er zal dan dus uit gaan komen dat hij burger was en de waarheid sprak. Je bent gezien, daar kan ik niets aan veranderen.
Wat vinden anderen hier. Iemand een briljant plan?
Bosskamp- Posts : 37
Ik heb een briljant plan:
Nu staat het 6 voor ons en 9 voor de burgers. Als we Stijnen lynchen staat het 6-8. Als we maken dat we een zeker hap doen (vb Agnew), staat het 6-7 en moeten we enkel vragen of de vervloekte wil meestemmen met ons bij de volgende lynch dan staat het 7 voor ons tegen 6 voor hun?
Ik kan vandaag wel niet online zijn, dus kan iemand anders de hap doorgeven?
Nu staat het 6 voor ons en 9 voor de burgers. Als we Stijnen lynchen staat het 6-8. Als we maken dat we een zeker hap doen (vb Agnew), staat het 6-7 en moeten we enkel vragen of de vervloekte wil meestemmen met ons bij de volgende lynch dan staat het 7 voor ons tegen 6 voor hun?
Verrivier- Posts : 161
Oke.. En als de dief kon kiezen voor vervloekte maar dat niet gedaan heeft?
Bosskamp wrote:MarcusC wrote:Je moet niks
Zit eraan te denken Mentink te vragen zijn vizier op jou te richten. On der het mom, mocht je ooit gaan dan heb je in ieder geval een doelwit. De kans is echter (groot?) aanwezig dat je al eerder een lynch getrakteerd krijgt. Stijnen zal hier nog op doorgaan, de kans dat hij mij LKS gaat maken acht ik helaas klein. Er zal dan dus uit gaan komen dat hij burger was en de waarheid sprak. Je bent gezien, daar kan ik niets aan veranderen.
De rol van een dode LKS komt sowieso uit, dat doet de spelleider. Dus na de lynch weet iedereen dat hij burger was.
Blueking- Posts : 119
Verrivier wrote:Ik heb een briljant plan:
Dat is mij net te gewaagd ook.
Ik kan niets bedenken om Kouwenberg uit de wind te houden. Het zal uitkomen dat Stijnen burger is en dat hij dus de waarheid spreekt dat Kouwenberg gezien is als wolf. Ik kan niets anders doen dan daarin meegaan, anders hang ik eraan. Iemand een ander briljant idee?
Mijn plan is nu om Kouwenberg aan Mentink te geven (als doel), maar dan zal hij vermoedelijk bij de volgende lynch hangen.
Mijn plan is nu om Kouwenberg aan Mentink te geven (als doel), maar dan zal hij vermoedelijk bij de volgende lynch hangen.
Blueking wrote:Bosskamp wrote:MarcusC wrote:Je moet niks
De rol van een dode LKS komt sowieso uit, dat doet de spelleider. Dus na de lynch weet iedereen dat hij burger was.
Nee, de nieuwe LKS mag de rol doorgeven, was bij Foeke zo. Maar dat ik het niet tot het einde red weet ik, maar als iedereen nu op Stijnen stemt gaan ze echt niet weten dat jullie allemaal wolven zijn en zo zijn jullie toch weer een goede kwijt, een dag verder en is de verwarring groot.
MarcusC- Posts : 39
Stijnen gaat er wel aan (voel wel enige sympathie met mijn oude vrienden die ik nu stuk voor stuk naar de eeuwige jachtvelden help), daarna zal jij er waarschijnlijk aangaan. Ik zal iets moeten gaan roepen. Als ik dat na de lynch doe dan komt het gevoelsmatig minder geloofwaardig over.
MarcusC wrote:Blueking wrote:Bosskamp wrote:MarcusC wrote:Je moet niks
Nee, de nieuwe LKS mag de rol doorgeven, was bij Foeke zo. Maar dat ik het niet tot het einde red weet ik, maar als iedereen nu op Stijnen stemt gaan ze echt niet weten dat jullie allemaal wolven zijn en zo zijn jullie toch weer een goede kwijt, een dag verder en is de verwarring groot.
Nee hoor, Calle heeft die doorgegeven:
Originally posted by Ruben Calle[BR]Nacht 6
Velen hoopten dat het net zo´n rustige nacht zou worden zoals de vorige nacht toen er niemand stierf. Tevergeefs zo blijkt. Foeke Blauw wordt al snel dood aangetroffen met zijn geweer naast hem. Foeke Blauw was de Jager en was adellijk. Iets verderop ligt William ter Meer helemaal doorzeeft met kogels.
In de jaszak van Foeke Blauw wordt zijn testament teruggevonden. Pierre Stijnen is de nieuwe Lijkschouwer. Stijnen neemt beide dode lichamen mee voor verder onderzoek.
Van het testament van William Ter Meer is nog geen spoor teruggevonden.[br][br]Edited by Ruben Calle in 27/03/2014 at 12:16:06.
Bosskamp wrote:Stijnen gaat er wel aan (voel wel enige sympathie met mijn oude vrienden die ik nu stuk voor stuk naar de eeuwige jachtvelden help), daarna zal jij er waarschijnlijk aangaan. Ik zal iets moeten gaan roepen. Als ik dat na de lynch doe dan komt het gevoelsmatig minder geloofwaardig over.
Dan doe je het vlak voor de lynch. " title="Razz" />
dat is dan jammer voor de burgers. Jij bent ook nog zeker goed, dan maak ik jouw LKS, dan heb je door dat je fout zit. Pak Kouwenberg, je ogen hebben hun laatste taak toch niet voor niks gedaan?
Haha, my luck just turned around (sorry Stijnen!!)
Kijk dat ziet er beter uit.
Nu 6 vs 9
Na de lynch 6 tegen 8
Na de hap 6 tegen 7 of 7 tegen 7 indien we de vervloekte happen
Daarna 5 tegen 7 of 6 tegen 7, maar wel de lks.
Dan moeten jullie het kunnen redden
Nu 6 vs 9
Na de lynch 6 tegen 8
Na de hap 6 tegen 7 of 7 tegen 7 indien we de vervloekte happen
Daarna 5 tegen 7 of 6 tegen 7, maar wel de lks.
Dan moeten jullie het kunnen redden
Bosskamp wrote:Oke.. En als de dief kon kiezen voor vervloekte maar dat niet gedaan heeft?
Er zijn nog 2 rollen niet gebruikt en er zijn nog 3 spelers waarvan we de rol niet weten. Anders zouden er toch te veel dubbele rollen inzitten? Als we niets doen dan zitten we sowieso met de gebakken peren
Verrivier wrote:Ik heb een briljant plan:
Vervloekte
De vervloekte hoort aan het begin van het spel bij de burgers. De Ziener ziet de Vervloekte als ‘Burger’ wanneer hij deze bekijkt. Als de Vervloekte echter wordt opgegeten, zal hij niet sterven, maar in een weerwolf veranderen. Vanaf dan ziet de ziener hem als een weerwolf.
De Vervloekte is dus echt een normale burger. Pas na een hap wordt hij wolf. Vragen of hij mee stemt zal dus niet helpen, waarom zou hij.. Iets meer geduld dus nog. Wellicht de nacht erna met mazzel de vervloekte happen (als de rol erin zit he) en van daaruit verder. De kans is wel groot dat we onderweg Kouwenberg nog verliezen.
Hij is dus burger, dan zit de kans er wel in dat Stijnen de vervloekte is " title="Smile" />
Ja, die kunnen we inderdaad niet uitsluiten. Zou wel een stunt zijn.
De optie dat de dief de vervloekte als een van de keuzes had is er ook nog he, dan is er misschien helemaal geen vervloekte
De optie dat de dief de vervloekte als een van de keuzes had is er ook nog he, dan is er misschien helemaal geen vervloekte
Die optie zou ik uitsluiten, want de vervloekte weet zelf niet dat hij vervloekte is want hij krijgt burger door in het begin van het spel. Dan zou de dief nooit kiezen voor burger
Wie moet ik nu doorgeven voor de hap?
Wie moet ik nu doorgeven voor de hap?
Ik ben voor iemand waar we de rol nog niet van kennen.
Mentink stuurde een aanvallende speldenprik naar Snel, dus ik zou die laten zitten.
Giuseppe speelt het vooral in z'n eentje en dan met name in de richting van Camps de laatste dagen.
Broekhuizen is vooral onzichtbaar, wat kan doelen op een totaal oninteressante rol.
Mijn voorkeur gaat uit naar Giuseppe (dat is Verbeeck dus...) of Broekhuizen.
Giuseppe speelt het vooral in z'n eentje en dan met name in de richting van Camps de laatste dagen.
Broekhuizen is vooral onzichtbaar, wat kan doelen op een totaal oninteressante rol.
Mijn voorkeur gaat uit naar Giuseppe (dat is Verbeeck dus...) of Broekhuizen.
Als trouwens Stijnen wordt gelynched en iedereen achter mij aangaat, moet ik dan nog mijn best doen en iemand bestempelen als goed/niet goed? En zo ja, wie en wat?
Verbeeck blijft maar naar mij wijzen. Juist daarom heb ik een voorkeur voor hem.
Ik zou ons zeker niet noemen, wat me wel nog leuk lijkt is als je Luca slecht kan laten lijken, maar daar is het te laat voor vrees ik.MarcusC wrote:Als trouwens Stijnen wordt gelynched en iedereen achter mij aangaat, moet ik dan nog mijn best doen en iemand bestempelen als goed/niet goed? En zo ja, wie en wat?
Rammmer- Posts : 42
Mijn voorkeur gaat trouwens ook naar Broekhuizen, Verbeeck kan zijn verhalen toch niet sterk genoeg onderbouwen om volgers te krijgen. Daar komt nog bij dat jij (Camps) sowieso gaat hangen na de lynch van Stijnen, samen met Kouwenberg.
Langs de andere kant maakt het mij persoonlijk niet gigantisch veel uit wie we happen, ik blijf schoon van de radar dit spel zo lijkt het wel.
Langs de andere kant maakt het mij persoonlijk niet gigantisch veel uit wie we happen, ik blijf schoon van de radar dit spel zo lijkt het wel.
Rammmer- Posts : 42
Page 14 of 15 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15
Similar topics
» Overlegtopic April 2015
» Overlegtopic November 2014
» Overlegtopic
» Overlegtopic
» Overlegtopic Mei 2015
» Overlegtopic November 2014
» Overlegtopic
» Overlegtopic
» Overlegtopic Mei 2015