Overlegtopic Mei 2014
+3
Babybroette
Aglombans
Tarrastrang
7 posters
Page 7 of 10
Page 7 of 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Overlegtopic Mei 2014
Ik kan nu pas op het forum hè " title="Razz" />
Baksteen is trouwens de beschermengel.
Baksteen is trouwens de beschermengel.
Korthouten- Posts : 12
Dit gaat volgens mij niet lukken, we gaan het over een volledige andere boei moeten gooien. Zin om opgeofferd te worden Luca?
Verrivier- Posts : 161
Had govert niet zo op ter meer gegaan was het beter geweest.
Volgende keer eerst uw nieuw forum lezen alvorens zo uit te halen e
Evt kunnen we nog proberen tanel te lynchen. Dijck doe jij op mij maar. Hopelijk wordt het een tweestrijd tussen mij en tanel en dan heb ik ng wel hoop
Evt kunnen we nog proberen tanel te lynchen. Dijck doe jij op mij maar. Hopelijk wordt het een tweestrijd tussen mij en tanel en dan heb ik ng wel hoop
Babybroette- Posts : 91
We gaan gewoon vanaf nul opnieuw moeten beginnen met ik die ietwat veilig ga staan en waarschijnlijk als enige vampier ga overschieten. Dan kunnen we volgende nacht proberen Tanel te vermoorden en de nacht erna Baksteen te converteren
Babybroette wrote:Had govert niet zo op ter meer gegaan was het beter geweest.
Dat was net het probleem: Ik kon na de bekendmaking van de nacht nog niet op dit deel van het forum. Calle had mijn account pas geactiveerd nadat ik hem hierop attenteerde " title="Razz" />
Ik kon op dat moment moeilijk niks zeggen, aangezien ik vlak na het begin van de dag had ingelogd
ik neig er dan naar om er nog bij te zetten dat ik zelf frans ben of komt dat te protective over?Het is mij een waar genoegen geweest uw lijkschouwer te zijn. Ik weet iedereen zijn rol! En ik weet dus ook dat Agnew de grafrover was. Deze had de keuze tussen volgende rollen:
-jager
-Francofoob
-Burger
-Blinde ziener
(-Beschermengel)
Wss zal hij wel gewacht hebben tot nacht 4 en dus ook de laatste optie als mogelijkheid gehad hebben. Echter denk ik niet dat Agnew voor een goede rol zou gaan. Er waren al 3 fransen de pijp uit en nog geen enkele slechte gelyncht. Ik ben er dus erg van overtuigd dat Agnew voor francofoob heeft gekozen.
Dat kan je idd in je post zetten, dat je Frans bent
Voorlopig gaan ze nog op govert gaan.prcs. ik ga nog even wachten met men verklaring
Zal nog proberen over te schakelen naar Govert " title="Smile" />
Maar zelf ik kom onder vuur te liggen, versta niet zo goed waar Baksteen dat vandaan haalt " title="Razz" />
Maar zelf ik kom onder vuur te liggen, versta niet zo goed waar Baksteen dat vandaan haalt " title="Razz" />
Wat zou je dan zeggen over de rol van Govert?
Nog niet meteen een idee. Als ik hem.ziener geef wordt het ik.of ter meer. Als ik vampier geef ik.of govert
We zouden eigenlijk agnew uit zijn kot moeten.lokken. Dan weten we wat hij als grafrover gekozen heeft
We zouden eigenlijk agnew uit zijn kot moeten.lokken. Dan weten we wat hij als grafrover gekozen heeft
Het zal precies Ter Meer worden die dood gaat, lol " title="Razz" />
Als je 'slet' doorgeeft als rol, dan gaat Govert eraan
Als je 'vampier' doorgeeft dan staan jullie veilig en kom ik in wat in nauwe schoentjes, maar ik offer mij graag op want jullie positie is wel geniaal om in te kunnen blijven zitten.
Dus misschien best vampier doorgeven als rol
Luca/Govert, wie denk je om te happen? Tanel?
Als je 'slet' doorgeeft als rol, dan gaat Govert eraan
Als je 'vampier' doorgeeft dan staan jullie veilig en kom ik in wat in nauwe schoentjes, maar ik offer mij graag op want jullie positie is wel geniaal om in te kunnen blijven zitten.
Dus misschien best vampier doorgeven als rol
Luca/Govert, wie denk je om te happen? Tanel?
Goh jij bent wel degene die het minst verdacht wordt? Raar dat niemand het heeft over het mythomaan zijn van Bertje.
Ik zou eigenlijk voor Marnix willen gaan om te happen?
Ik zou eigenlijk voor Marnix willen gaan om te happen?
Het valt mij op dat er te veel mensen zijn die luisteren naar Baksteen en die zet mij plotseling als verdachte dus dan kan het rap gaan he. Best is om hem volgende keer te converteren.
Welja ik denk dat Baksteen Marnix zal beschermen dus denk dat dat verloren spel is
Welja ik denk dat Baksteen Marnix zal beschermen dus denk dat dat verloren spel is
Baksteen had 2 nachten geleden zichzelf daarna iemand anders en dus nrml vannacht weer zichzelf, niet?
Die had toch 2 nachten geleden Govert?
Hmm moet nog eens gaan herbekijken dan. Of als iemand dat wil herlezen.
2 nachten geleden gingen we normaal iemand converteren maar toen waren we qua deadline, en dat was dezelfde nacht waarbij we niet zeker wisten of we Govert gingen kunnen converteren door de beschermengel
En vorige nacht hebben we hem gewoon geconverteerd omdat de nacht ervoor de beschermengel hem misschien beschermd had.
Dus 2 nachten geleden beschermde hij Govert, deze nacht waarschijnlijk zichzelf en dus moet hij nu weer iemand anders beschermen en dat zal waarschijnlijk Marnix worden dus kunnen we beter iemand anders aanvallen
En vorige nacht hebben we hem gewoon geconverteerd omdat de nacht ervoor de beschermengel hem misschien beschermd had.
Dus 2 nachten geleden beschermde hij Govert, deze nacht waarschijnlijk zichzelf en dus moet hij nu weer iemand anders beschermen en dat zal waarschijnlijk Marnix worden dus kunnen we beter iemand anders aanvallen
Mss Agnew dan? Of Tanel. Die kan als jager mas nog wel eens misschieten
Agnew gaan we normaal overdag kunnen lynchen aangezien die francofoob is (wie zou er dan nog Frans zijn?)
Dan zou ik inderdaaad voor Tanel gaan, die zal idd misschien nog misschieten
Dan zou ik inderdaaad voor Tanel gaan, die zal idd misschien nog misschieten
Ik ga vampier doorgeven voor ter meer. Govert geef jij komende nacht eens francofoob door voor agnew?
Babybroette wrote:Ik ga vampier doorgeven voor ter meer. Govert geef jij komende nacht eens francofoob door voor agnew?
Ok.
Lol ik versta niet hoe wij hier uitgekomen zijn " title="Razz" />
Page 7 of 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Similar topics
» Overlegtopic November 2014
» Overlegtopic Maart 2014
» Overlegtopic
» Overlegtopic
» Overlegtopic Mei 2015