Overlegtopic Mei 2014
+3
Babybroette
Aglombans
Tarrastrang
7 posters
Page 2 of 10
Page 2 of 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Overlegtopic Mei 2014
Goed nieuws voor jullie!
Afgelopen nacht is Bertrand Verjans een vampier geworden. Hij zal jullie hier zo snel mogelijk vervoegen onder de naam 'Aglombans'
Afgelopen nacht is Bertrand Verjans een vampier geworden. Hij zal jullie hier zo snel mogelijk vervoegen onder de naam 'Aglombans'
RubenCalle- Admin
Dat is mooi. " title="Very Happy" />
Is voor ons zeker, wat mij betreft lukt dat.
Einde Nacht 3: Vrijdag 23 Mei om 16u00 (Lukt dit voor degenen die elke nacht een optie moeten kiezen?)
Is voor ons zeker, wat mij betreft lukt dat.
Tarrastrang- Posts : 83
Hier ben ik dan.. Veel bijlezen en vandaag weinig tijd..
Aglombans- Posts : 23
Jooo bertje
Hoe zedde gij hier beland? We hadden toch gn.conversie, bosse?
Hoe zedde gij hier beland? We hadden toch gn.conversie, bosse?
Babybroette- Posts : 91
Ooh zie nu pas bosse zijn post. Wss mij ge-mythomaand?
11: 03 en je bent al weer bezopen.
Wie converteren we vannacht mocht diegene niet gelyncht worden?
Wie converteren we vannacht mocht diegene niet gelyncht worden?
De bm is ook altijd leuk om erbij te hebben, weet alleen niet zeker of we veel aan tanel gaan hebben tov andere spelers.
Bm is net zoals mij iemand die na verloop van tijd wel eens gelyncht wordt
Dijck mss converteren?
Dijck mss converteren?
Dat is wel 1 van de betere mogelijkheden.
Misschien ook eens analyseren waarom de psychopaat op iemand zou kunnen schieten om hem eruit te halen.
Voor de volgende hap hebben we voor Marnix een zekere dood of spreiden we onze kansen beter.
Misschien ook eens analyseren waarom de psychopaat op iemand zou kunnen schieten om hem eruit te halen.
Voor de volgende hap hebben we voor Marnix een zekere dood of spreiden we onze kansen beter.
Ik zou Marnix durven lynchen, ik ga daar vol op gaan en dan kunnen we daar mss wel eens een scenario'tje aan maken
Kouwenber (Dijck, Baksteen, Lombaerts
Luca (Agnew, Marnix
Babylon (Govert, Kouwenberg
Loos (Ter Meer
Marnix (Luca
Even hier een overzichtje. Laat ze ng maar even.prullen in het topic. Ik denk dat enkel.jullie 2 en de bm mg moeten stemmen. Ik ga wss binnen paar uur men stem naar Babylon veranderen. Als ik meteen op Kouwenbetg ga lijkt mij de kans groot dat Kouwenberg op mij gaat stemmen en zo houden we de druk weer een beetje weg
Luca (Agnew, Marnix
Babylon (Govert, Kouwenberg
Loos (Ter Meer
Marnix (Luca
Even hier een overzichtje. Laat ze ng maar even.prullen in het topic. Ik denk dat enkel.jullie 2 en de bm mg moeten stemmen. Ik ga wss binnen paar uur men stem naar Babylon veranderen. Als ik meteen op Kouwenbetg ga lijkt mij de kans groot dat Kouwenberg op mij gaat stemmen en zo houden we de druk weer een beetje weg
bosse?Originally posted by Jordan Kouwenberg[BR]Ja, want er zijn gegronde redenen om op mijn te stemmen waar ik me op kan verdedigen? Volgens mij weet Bosse wel wat ik ben[;
)]
Oowja voor diegene die nog moeten stemmen, stem op Ramses.
Viel mij ook op, het enige wat ik kan bedenken is de psychopaat. Gezien ik die een paar posts eerder genoemd had en verder nog weinig nuttigs gezegd heb.
Iedereen akkoord met conversie van Dennis.
Iedereen akkoord met conversie van Dennis.
Akkoord met dennis en ik heb op kouwenberg gestemd..
En ja was de mythomaan en had luca opgegeven en als hij stierf baksteen..
Luca, de dide rollen zijn die juist? Want als ik moet zeggen wat men rol is zeg ik mythomaan en dan moet ik een rol weten van na nacht twee om te bewijzen wie ik gekozen heb.. " title="Smile" />
Luca, de dide rollen zijn die juist? Want als ik moet zeggen wat men rol is zeg ik mythomaan en dan moet ik een rol weten van na nacht twee om te bewijzen wie ik gekozen heb.. " title="Smile" />
Ik ga niet op Kouwenberg stemmen. Zeker weten van zijn rol doe ik niet, maar weet wel zeker dat het geen vampier is, wat mij iets veiliger zou kunnen zetten. Ook Loos is een mooi slachtoffer om op verder te gaan, gezien die nogal wat opvallende dingen zegt en af en toe wat open deuren in trapt.
Voorlopig heeft kouwenber er 5 en ramses 3 denk ik
Als jij op loos stemt, en dan even tarabella afwachten kunnen we loos en kouwenberg tegen wlkaar uitspelen
Als jij op loos stemt, en dan even tarabella afwachten kunnen we loos en kouwenberg tegen wlkaar uitspelen
Doe je goed kouwenberg
5 voor hem en 4 voor loos
5 voor hem en 4 voor loos
Gaat zo wel lekker, met wat geluk schiet de Psychpaat (Kouwenberg?) een ziener ofzo af, zou ook al een hoop schelen en wordt hij morgen gelyncht. Voordeel is wel dat wij ook verdeelt zijn hierbij en dus niet te snel te volgen als geheel.
Het is nu alleen wel even kijken wat de grafrover zou kiezen, gezien Francofoob nog vrij voor de hand ligt. tov. jager en burger.
Voor vannacht geef ik in eerste instantie Dennis door, als 2e optie Agnew doen? Die is nog niet echt te volgen, niet richting ons, maar ook niet tegen ons.
Het is nu alleen wel even kijken wat de grafrover zou kiezen, gezien Francofoob nog vrij voor de hand ligt. tov. jager en burger.
Voor vannacht geef ik in eerste instantie Dennis door, als 2e optie Agnew doen? Die is nog niet echt te volgen, niet richting ons, maar ook niet tegen ons.
Ik denk eigenlijk dat marnix de psycho is
Opties voor conversie zijn ok voor mij. Morgen bijten we marnix dan dood
Waarom zou hij nu dan mee gaan op Loos, waar het toch vrij duidelijk is dat ik aangeef dat Kouwenberg dat zou moeten zijn? Mocht hij mij schieten tijdens de lynch zou dit dan wel weer verklaren, gezien het onduidelijkheid zou scheppen gezien we op dezelfde stemden.
Lekkere laatste actie van Loos.
Vrees alleen wel dat jij er morgen aan gaat Luca.
Vrees alleen wel dat jij er morgen aan gaat Luca.
Page 2 of 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Similar topics
» Overlegtopic November 2014
» Overlegtopic Maart 2014
» Overlegtopic
» Overlegtopic
» Overlegtopic Mei 2015
» Overlegtopic Maart 2014
» Overlegtopic
» Overlegtopic
» Overlegtopic Mei 2015